Przejdź do treści
A350 - kokpit nocą - na lotnisku (fot. Airbus)
Źródło artykułu

Produkcja danych i oprogramowania dla lotnictwa: NAVBLUE dalej rekrutuje i obchodzi pierwszą rocznicę otwarcia biura w Gdańsku

Realizując plany globalnej ekspansji, NAVBLUE – spółka zależna Airbusa zajmująca się usługami lotniczymi, otworzyła w październiku 2022 roku polskie biuro i dziś obchodzi pierwszą rocznicę działalności w naszym kraju.

Gdańsk został wybrany na siedzibę ze względu na ugruntowaną pozycję jako centrum oprogramowania i usług dla lotnictwa w Europie. Gdańskie biuro NAVBLUE zatrudnia już 40 osób, a do końca 2024 roku ma liczyć 100 pracowników.

NAVBLUE zdecydowało się postawić na polskich pracowników – talenty w dziedzinie technologii i oprogramowania. Ich zadaniem jest rozwój, tworzenie i dostarczanie najnowocześniejszych produktów i rozwiązań dla branży lotniczej, w celu zwiększenia efektywności pracy linii lotniczych i wspierania rozwoju zrównoważonego lotnictwa.

Marc Lemeilleur, prezes NAVBLUE, powiedział: „Sukcesy w rekrutacji do naszego biura w Gdańsku świadczą o wysokiej skuteczności i atrakcyjności naszej firmy. To nowe biuro wzmacnia naszą wiedzę specjalistyczną i sieć naszych placówek w Europie i na świecie, współpracując z zespołami w Europie, Azji i Ameryce".

Działalność NAVBLUE w Polsce umacnia obecność technologiczną Airbusa w kraju. Pozwoliła też zwiększyć liczbę biur NAVBLUE w Europie do czterech (Francja, Wielka Brytania, Polska i Szwecja). Ośrodki firmy funkcjonują też w Kanadzie, USA, Tajlandii i Singapurze.

NAVBLUE jest wiodącą firmą usługową, w całości należącą do Airbusa, dostarczającą liniom lotniczym i innym użytkownikom statków powietrznych naziemne i pokładowe rozwiązania i usługi usprawniające prowadzenie operacji lotniczych. Firma wykorzystuje doświadczenie producentów samolotów, a także wiedzę i plany rozwoju operatorów statków powietrznych w celu poprawy wydajności operacyjnej, optymalizacji zasobów i zwiększenia produktywności z myślą o bezpiecznym i zrównoważonym lotnictwie. NAVBLUE świadczy niezawodne, optymalne i dostosowane do potrzeb każdego klienta usługi ponad 600 podmiotom z całego świata. Posiada wiedzę ekspercką w wielu dziedzinach, w tym dotyczącą obsługi kokpitów cyfrowych, systemów Operations Control Center (OCC), inżynierii lotu oraz nawigacji opartej na osiągach (PBN). Zatrudnia 500 osób w biurach w Kanadzie, Francji, Singapurze, Szwecji, Tajlandii, Wielkiej Brytanii i USA oraz posiada przedstawicielstwa w kilku innych krajach.

Informacje o rozwiązaniach NAVBLUE: www.navblue.aero.
Informacje dotyczące pracy dla NAVBLUE w Polsce są dostępne w linku.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony