LOT przedłuża umowę dystrybucyjną z Amadeus
Amadeus i PLL LOT poinformowały o przedłużeniu umowy o współpracy. Polski przewoźnik będzie nadal docierać do klientów na całym świecie za pośrednictwem ogólnoświatowej sieci biur podróży Amadeus, co pomoże mu w realizacji strategii rozwoju. Informacje o cenach biletów, dostępności miejsc i rozkładach lotów PLL LOT będą dystrybuowane w sposób, który zapewni podróżującym spójną obsługę we wszystkich kanałach.
Podpisanie umowy poprzedza uruchomienie przez LOT ponad 60 nowych tras od 2016 roku, w tym dwóch długodystansowych połączeń do Los Angeles i Newark. Dalsza współpraca z firmą Amadeus umożliwi przewoźnikowi dotarcie z rozszerzoną ofertą do większej liczby klientów, a także planowanie kolejnych połączeń w przyszłości.
Michał Fijoł, dyrektor ds. handlowych w PLL LOT, powiedział: „Jestem bardzo zadowolony z nowej umowy, która przedłuża nasze długoletnie relacje z firmą Amadeus. Jako szybko rozwijające się linie lotnicze wysoko cenimy sobie współpracę z biurami podróży, które są dla nas bardzo wartościowymi partnerami na konkurencyjnym rynku. Jesteśmy zorientowani na potrzeby klientów, a nasz sukces zależy w dużej mierze od tego, czy uda nam się dotrzeć z bogatą ofertą do możliwie największej liczby podróżujących na całym świecie. Dlatego wierzymy, że dalsza współpraca z firmą Amadeus otworzy przed nami nowe możliwości ciągłego, rentownego rozwoju”.
„Nowa umowa zostaje zawarta w chwili, gdy współpraca między firmami Amadeus i PLL LOT przynosi coraz większe sukcesy i stymuluje rozwój obu partnerów. Zorientowane przyszłościowo linie lotnicze, takie jak PLL LOT, wiedzą, że jeśli chcą się dalej rozwijać, muszą dysponować najlepszymi globalnymi sieciami dystrybucji i współpracować z biurami podróży na całym świecie” ― powiedział Guido Haarmann, dyrektor zarządzający na Europę Środkowo-Wschodnią w dziale linii lotniczych firmy Amadeus.
Komentarze