Przejdź do treści
Źródło artykułu

Cirrus Aircraft European Summit w Poznaniu!

Konferencja z cyklu Cirrus Aircraft Summit – dobrze znana wśród amerykańskich Pilotów, odbedzie się po raz pierwszy w Europie!

Organizatorem wraz Cirrus Aircraft jest ośrodek Aero Poznań!

Jest to konferencja podczas której bedą przedstawione nowinki z zakresu wiedzy technicznej oraz nowych zastosowań użytych w samolotach Cirrus, kierunki rozwoju oraz szkolenia.

Co więcej, podczas konferencji zaprezentowany zostanie pełnowymiarowy model najnowszego dzieła Cirrusa – samolotu odrzutowego SF50! Bedzie to jedyna okazja, aby zobaczyc ten model na żywo!

Spotkanie będzie okazją spotkania wielu wybitnych osób, ze świata General Aviation. Konferencję odwiedzi gość specjalny, współzałożyciel Cirrus Aircraft, Dale Klapmeier (CEO) nominowany do wielu wyróżnień , w tym: Flying Magazine: 51 Heroes of Aviation, Experimental Aviation Association (EAA) 2007 Freedom of Flight Award, Airport Journal’s 2006 “Living Legends” Aviation Entrepreneurs of the Year, EAA August Raspet Air Safety Foundation 2005 Admiral de Florez Award and 2004 Ernst and Young Entrepreneurs of the Year for Manufacturing.

Thursday May 8, Pre-Summit Day

Pilots & Partners Agenda (optional)

Pre-Summit Day Thursday, May 8
0800 – 1300   Early Bird Arrivals / Hotel Check-Ins
1300 – 1400   Lunch
1400 – 1930   City Sightseeing and Outdoor Fun
2000 – 2230   Reception

 

Friday May 9, Summit Day 1

Pilots Agenda

Day 1 Friday, May 9
0700 – 1300   Arrivals / Hotel Check-Ins
1300 – 1400   Lunch
1400 – 1415 session 1 Summit Opening
1415 – 1545 session 1 Cirrus Story, Dale Klapmeier
1545 – 1615 session 1 Cirrus Network, Adam Hahn
1615 – 1630   Break
1630 – 1730 session 1 Cirrus Approach, Travis Klumb
1730 – 1830 session 1 Generation 5 from behind the scene, Cirrus Engineering Team
1900 – 1930   Shuttles to Country Club
1930 – 2230   Garden Party with keynote speech by Dale Klapmeier
2230 – 2300   Shuttles to City Park Hotel

 

Saturday May 10, Summit Day 2

Pilots Agenda

Day 2 Saturday, May 10
0830 – 0930 session 2 Cirrus Safety Update, Travis Klumb
0930 – 1030 session 2 Accident Review & Case Study, Timm Preusser, COPA Europe
1030 – 1045   Break
1045 – 1145 session 2 What to expect in unexpected – Pilot & ATC perspective
1145 – 1245 session 2 Training to survive and become better pilot – Piotr Długiewicz
1245 – 1345   Lunch
1345 – 1400   Shuttles to SF50 exhibition area (partners invited)
1400 – 1445 session 3 SF50 Concept Presentation, Dale Klapmeier
1445 – 1600 session 3 SF50 Updates & Tours, various ISC
1600 – 1700 session 3 Cirrus Jet – SR22 & B747 experience combined, Pascal Willems
1700 – 1800 session 3 How to become a (Cirrious) jet pilot
1800 – 1930 session 3 Garmin 3000 – Heart of SF50, Garmin Inc.
1930 – 1945   Shuttles to City Park Hotel
2030 – 2300   Dinner at City Park Hotel with keynote speaker

 

Partners Agenda (optional)

Day 2 Saturday, May 10
0815 – 0845   Shuttles to Aero Poznan Training Center
0900 – 1030   Partners Peace of Mind Training, Brigitte Vonk
1030 – 1230   Partners Simulator Training, Aero Poznan Instructors
1230 – 1245   Shuttles to City Park Hotel
1245 – 1345   Lunch
1345 – 1400   Shuttles to SF50 exhibition area (partners invited)
1400 – 1445 session 3 SF50 Concept Presentation, Dale Klapmeier
1445 – 1600 session 3 SF50 Updates & Tours, various ISC
1600 – 1615   Shuttles to City Park Hotel or City Tour
2030 – 2300   Dinner at City Park Hotel with keynote speaker

 

Sunday May 11, Summit Day 3

Pilots Agenda

Day 3 Sunday, May 11
0830 – 0930 session 4 How to save maintenance money, Henk Osterveen
0930 – 1030 session 4 Regulations update – welcome to EASA World, TBC
1030 – 1045 Break  
1045 – 1145 session 4 Ten great Cirrus destinations – various Cirrus pilots
1145 – 1215 session 4 Closing Comments, Dale Klapmeier
1215 – 1230 session 4 Summit Closing
1245 – 1345   Lunch or optional lunch boxes
1245 – 1430   Shuttles to the airport
1300 – 2000   Participants departures

Więcej informacji, wraz z formularzem rejestracyjnym na stronie: www.poznan.aero/summit

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony