Customer Support Specialist
O projekcie
Dostarczamy aplikację do zarządzania, przygotowywania, nadzoru oraz sprzedaży lotów dla ponad 450 operatorów lotniczych z całego świata w tym kilku największych operatorów biznesowych w Europie. Jesteśmy największa tego typu aplikacją przeznaczoną dla lotnictwa biznesowego na świecie oraz poszerzamy swoją obecność na rynkach regularnych oraz czarterowych linii lotniczych.
Jesteśmy niewielką firmą o płaskiej strukturze zorientowaną na dewelopment nowych funkcji. Około 3/4 zespołu stanowią deweloperzy, w większości o dużym doświadczeniu. Dewelopujemy w wielu technologiach (php, js, typescript, python, nodejs i inne) w ostatnim czasie coraz bardziej dryfując w stronę mikroserwisów.
Twój zakres obowiązków
-
udzielanie wsparcia użytkownikom systemu Leon (zarówno zewnętrznym jak i wewnętrznym)
- analiza zgłoszeń
- przekazywanie zgłoszeń do odpowiednich komórek (tech, IT, Product owner, compliance)
- współpraca ze wszystkimi komórkami Leona w ramach pomocy przy realizacji casów - prowadzenie szkoleń dla klientów (online)
- ciągły proces poznawania systemu Leon w jego obecnych i nowo dodanych funkcji
- prowadzenie konsultacji z klientami (online)
- prowadzenie wdrożeń klientów jako opiekun/koordynator wdrożenia
- opcjonalne wdrożenia klientów w ich biurach (on-site training)
- pomoc Product Ownerowi przy rozwoju systemu
- opisywanie zmian w systemie w instrukcji użytkownika (Manual)
- przygotowywanie opisu najważniejszych funkcji w Newsletter
- uczestniczenie w obowiązkowych spotkania support i scum (np. SU-Grooming, CAB, Review, Retro itd.)
- nagrywanie filmików/guidów na potrzeby manuala i marketingu
- dyżur na telefonie alarmowym
Nasze wymagania
- bardzo dobra komunikatywność
- powierzchowne rozumienie kwestii technicznych
- samodzielność tam gdzie to możliwe
- znajomość języka angielskiego pozwalająca płynne prowadzenie rozmów i szkoleń
- znajomość angielskiego w piśmie pozwalająca na prowadzenie konwersacji, pisanie manual, newsletterów itp.
Nasze wymagania
- bardzo dobra komunikatywność
- powierzchowne rozumienie kwestii technicznych
- samodzielność tam gdzie to możliwe
- znajomość języka angielskiego pozwalająca płynne prowadzenie rozmów i szkoleń
- znajomość angielskiego w piśmie pozwalająca na prowadzenie konwersacji, pisanie manual, newsletterów itp.
To oferujemy
- umowa B2B - wynagrodzenie: zwykły dzień pracy 61-78 zł/h; weekendy i święta 150% stawki standardowej
- 2 miesięczne wdrożenie
- praca zmianowa w godzinach 7:00 - 23:00
- praca w weekendy oraz święta w godzinach 07:00-15:00
- duża elastyczność czasu pracy
- możliwość szkolenia z języka angielskiego (firma płaci, ale prowadzone poza godzinami pracy)
- co miesięczne imprezy firmowe -> pizza Friday
- wyjazdy integracyjne 1 na rok
- pakiety prywatnej opieki medycznej: Enel-Med i Lux-Med
- karta Multisport