Przejdź do treści
ID
148616

Customer Support Specialist

dam pracę
inne
mazowieckie
Warszawa
Opis

O projekcie

Dostarczamy aplikację do zarządzania, przygotowywania, nadzoru oraz sprzedaży lotów dla ponad 450 operatorów lotniczych z całego świata w tym kilku największych operatorów biznesowych w Europie. Jesteśmy największa tego typu aplikacją przeznaczoną dla lotnictwa biznesowego na świecie oraz poszerzamy swoją obecność na rynkach regularnych oraz czarterowych linii lotniczych.

Jesteśmy niewielką firmą o płaskiej strukturze zorientowaną na dewelopment nowych funkcji. Około 3/4 zespołu stanowią deweloperzy, w większości o dużym doświadczeniu. Dewelopujemy w wielu technologiach (php, js, typescript, python, nodejs i inne) w ostatnim czasie coraz bardziej dryfując w stronę mikroserwisów.

 

Twój zakres obowiązków

  • udzielanie wsparcia użytkownikom systemu Leon (zarówno zewnętrznym jak i wewnętrznym)

    -  analiza zgłoszeń
    -  przekazywanie zgłoszeń do odpowiednich komórek (tech, IT, Product owner, compliance)
    -  współpraca ze wszystkimi komórkami Leona w ramach pomocy przy realizacji casów

  • prowadzenie szkoleń dla klientów (online)
  • ciągły proces poznawania systemu Leon w jego obecnych i nowo dodanych funkcji
  • prowadzenie konsultacji z klientami (online)
  • prowadzenie wdrożeń klientów jako opiekun/koordynator wdrożenia
  • opcjonalne wdrożenia klientów w ich biurach (on-site training)
  • pomoc Product Ownerowi przy rozwoju systemu
  • opisywanie zmian w systemie w instrukcji użytkownika (Manual)
  • przygotowywanie opisu najważniejszych funkcji w Newsletter
  • uczestniczenie w obowiązkowych spotkania support i scum (np. SU-Grooming, CAB, Review, Retro itd.)
  • nagrywanie filmików/guidów na potrzeby manuala i marketingu
  • dyżur na telefonie alarmowym

Nasze wymagania

  • bardzo dobra komunikatywność
  • powierzchowne rozumienie kwestii technicznych
  • samodzielność tam gdzie to możliwe
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca płynne prowadzenie rozmów i szkoleń
  • znajomość angielskiego w piśmie pozwalająca na prowadzenie konwersacji, pisanie manual, newsletterów itp.

Nasze wymagania

  • bardzo dobra komunikatywność
  • powierzchowne rozumienie kwestii technicznych
  • samodzielność tam gdzie to możliwe
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca płynne prowadzenie rozmów i szkoleń
  • znajomość angielskiego w piśmie pozwalająca na prowadzenie konwersacji, pisanie manual, newsletterów itp.

To oferujemy

  • umowa B2B - wynagrodzenie: zwykły dzień pracy 61-78 zł/h; weekendy i święta 150% stawki standardowej
  • 2 miesięczne wdrożenie
  • praca zmianowa w godzinach 7:00 - 23:00
  • praca w weekendy oraz święta w godzinach 07:00-15:00
  • duża elastyczność czasu pracy
  • możliwość szkolenia z języka angielskiego (firma płaci, ale prowadzone poza godzinami pracy)
  • co miesięczne imprezy firmowe -> pizza Friday
  • wyjazdy integracyjne 1 na rok
  • pakiety prywatnej opieki medycznej: Enel-Med i Lux-Med
  • karta Multisport
Kontakt
Imię i nazwisko/ Firma
Leon Software
E-mail
*********
POKAŻ DANE
Wyłączony
Wyłączony

Ogłoszenia powiązane

Mechanik lotniczy (m/k/d)Lokalizacja: Erfurt oraz Frankfurt-HahnKMS Group jest firmą usługową w zakresie zasobów ludzkich. Nasze portfolio obejmuje leasing pracowniczy, pośrednictwo pracy, o...
ID
144813
Erfurt, Frankfurt-Hahn
Paulina Pokorska/ KMS Group

Nasze strony