Przejdź do treści
Źródło artykułu

Jeppesen Cessna 172 Total Training

Firma Jeppesen zaprezentowała program o nazwie Cessna 172 Total Training, który umożliwia kompleksowe zapoznanie się z przebiegiem szkolenia na samolocie Cessna 172.

Jak informują przedstawiciele spółki, program ma pomóc rozwiązać problemy początkujących pilotów i wypełnić lukę pomiędzy tradycyjnymi kursami oraz dodatkowymi przewodnikami, w których zawarte są ogólne, bez szczegółów, zasady użytkowania w locie.

Nowe rozwiązanie dostarcza szeregu praktycznych informacji, mających pomóc w efektywnej nauce latania Cessną 172. Program wykorzystuje listy kontrolne samolotu (checklist), a dokładnie odwzorowany kokpit umożliwia wcześniejsze zaznajomienie się z wnętrzem prawdziwego samolotu.

"Dodanie rozwiązania Cessna 172 Total Training do programu Jeppesen Aircraft Total Training ma zapewniać przyszłym pilotom dokładne, szczegółowe informacje, których muszą się nauczyć, aby wiedzieć jak latać tym samolotem", powiedział David Wright, kierownik działu Rozwiązań Szkoleniowych spółki Jeppesen. "Uczący się piloci są zdania, iż dzięki jednolitej i ulepszonej prezentacji danych w materiałach drukowanych i formatach online, program skraca czas szkolenia", dodał.

Drukowane broszury przedstawiające rozwiązania Jeppesen Aircraft Total Training obejmują przede wszystkim manewry i listy kontrolne, podczas gdy interaktywne części podkreślają poszczególne manewry, procedury i systemy. Rozwiązania szkoleniowe Jeppesen Aircraft Total Training są też uzupełnieniem istniejących programów szkolenia i umożliwiają prezentację informacji o samolocie oraz dostosowanie formatów manewrów do programów realizowanych w konkretnych ośrodkach szkoleniowych.

W ostatnim czasie, firma Jeppesen udostępniła również kilka innych kursów szkoleniowych, takich jak m.in. Private Pilot Online, Sport Pilot Online oraz Instrument Online. Program Jeppesen Cessna 172 Total Training będzie wprowadzony do sprzedaży na początku grudnia br.

Więcej informacji na stronie producenta oprogramowania.


FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony