Wytyczne ULC dla ośrodków szkolenia w zakresie języka prowadzenia szkoleń - stanowisko KTL AOPA Poland

ULC i KTL AOPA (nowe logo)

Niniejszym publikujemy pismo wystosowane 21 maja przez Krajowe Towarzystwo Lotnicze AOPA Poland do Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego

Wniosek KTL AOPA Poland o przyśpieszenie prac nad podniesieniem wysokości przejściowej w FIR EPWW

Wniosek o KTL AOPA Poland o podniesienie wysokości przejściowej

Niniejszym publikujemy wniosek o przyśpieszenie prac nad podniesieniem wysokości przejściowej w FIR EPWW

XIII Piknik Lotniczy KTL AOPA POLAND

KTL AOPA Piknik 2013

Zarząd Krajowego Towarzystwa Lotniczego AOPA POLAND zaprasza do wzięcia udziału w XIII Pikniku Lotniczym KTL AOPA POLAND

Komercyjny lot IFR samolotem jednosilnikowym: certyfikat AOC na maszynę TBM

TBM 850 Daher Socata

W USA i Kanadzie codziennością jest komercyjny przewóz pasażerów na zasadach IFR samolotami jednosilnikowymi, jednak w Europie długo było zabronione

Obowiązkowy ADS-B to pierwszy przypadek, gdy obligatoryjność wyposażenia może być korzystna dla GA

ADS-B, Automatic Dependent Surveillance - Broadcast, źródło: www.ads-b.com

Dotychczas relacja między nadzorem ruchu lotniczego i władzami z jednej strony, a lotnictwem ogólnym z drugiej