Ogłoszenia drobne

ogłoszenie wyróżnione
30/7/2021
Evektor - SportStar RTC VFR Noc z gwarancją na 2 lata albo 800h nalotu (57744)

Firma L-Z, przedstawiciel w Polsce czeskiego producenta samolotów Evektor-Aerotechnik  a.s.
www.evektoraircraft.com oferuje na sprzedaż:

Samolot SportStar RTC  - certyfikowany przez EASA na loty VFR Noc


SportStar RTC  został skonstruowany do lotów szkoleniowych PPL/PART FCL w szkołach lotniczych, lotów treningowych, turystycznych i holowania szybowców.

Odznacza się nieprzeciętnymi osiągami oraz najwyższą jakością wykonania przy zachowaniu bardzo atrakcyjnej ceny.

SportStar RTC  został w Europie certyfikowany przez organizacje EASA do szkolenia PPL, do lotów VFR w dzień i w nocy, za oceanem, jako pierwszy na świecie lekki samolot sportowy LSA (Light Sport Aircraft) otrzymał w USA certyfikat Special Airworthiness Certificate. Spełnia on wszystkie kryteria stawiane konstrukcjom klasy Sport Pilot Light Sport Aircraft. Przeszedł certyfikację na typ w Kanadzie i Australii.

Samolot ten jest obecnie sprzedawany w 23 krajach świata, a największymi odbiorcami poza Europą są Stany Zjednoczone, Kanada, Australia i RPA- wyprodukowano ponad 1600 samolotów wszystkich wersji. Można go kupić i w wersji ULL pod nazwą  Eurostar SL Plus.

Na życzenie klienta SportStar RTC może zostać wyposażony w Dynon SkyView, Garmin G3X  składający się z 10 " EFIS i 10" ekranów EMS, modułu ADAHRS, mapy GPS i podwójnego / Vision 3D Terrain Synthetic System,  przestawne śmigło oraz w spadochronowy system ratowniczy Magnum 601.

SportStar RTC to certyfikowany, dwumiejscowy, metalowy dolnopłat o stałym 3-kołowym podwoziu (sterowane koło przednie) wyposażonym w 100-konny Rotax 912 ULS. Producent oferuje samolot z gwarancją na okres  dwóch lat albo nalotu 800godz.

Strona producenta: https://www.evektor.cz/en/sportstar-rtc

Sport Star RTC, z sil. Rotax 912 100 HP z analogowym wyposażeniem 115.500,-Eur/ EXW



Samolot można zobaczyć, wykonać loty próbne i wypożyczyć w Aeroklubie Gdańskim.


Balony reklamowo-sportowe Kubicek



Nowy ultralekki samolot Eurostar SL Plus o zasięgu 1300 km i masie własnej 296 kg:



Charakterystyka samolotu Eurostar SL+

Eurostar SL+ jest najnowsza odmianą tego popularnego na całym świecie samolotu ULL, zoptymalizowaną pod kątem zmian w europejskich przepisach dla samolotów ultralekkich oraz regulacji prawnych EASA ELA. Konstrukcja Eurostara SL+ wywodzi się od samolotu Harmony - certyfikowanego wg przepisów EASA JAR-VLA. Najnowsze technologie projektowania i użycie nowych, lżejszych materiałów pozwoliło na zmniejszenie wagi pustego samolotu do 296 kg. Zbiorniki paliwa umieszczone w skrzydłach maja obecnie pojemność 120 litrów zapewniając zasięg do 1300 km. Przedział bagażowy ma obecnie 180 litrów (o 124 litrów więcej niż w Eurostarze SL).


Wygoda i bezpieczeństwo podczas każdego lotu

Kokpit SL+ o szerokości 118 cm zapewnia wygodne loty trwające nawet kilka godzin. Przeloty o długości ponad 1000 km nie są już męczące dla pilota i pasażera. Wspaniała panoramiczna kabina pozwala nie tylko cieszyć się pięknymi widokami ale także umożliwia pełną kontrolę nad stanem samolotu w każdej chwili lotu. Nie zapomniano o wysokich pilotach: regulowane fotele, podłokietniki, pedały i poprawiona klimatyzacja czyni lot niezwykle przyjemnym. Szyby posiadają system odmrażający.


Kokpit posiada prosty i niezawodny system zamykania szyby z czytelnym systemem oznaczeń. Siedzenia zaopatrzone są w czteropunktowe pasy bezpieczeństwa. Jako dodatkowe wyposażenie oferujemy: gaśnicę, młotek do tłuczenia szyby, nóż do cięcia pasów i apteczkę. Balistyczny system ratunkowy może zostać zamontowany w samolocie jako opcja dodatkowa.

Aluminiowa konstrukcja samolotu zapewnia długą żywotność w przeciwieństwie do konstrukcji z kompozytów nieodpornych na działanie UV i wysokiej temperatury, prowadzącej do stopniowego osłabienia a finalnie zniszczenia konstrukcji z kompozytu.

Jednostką napędową jest 4-cylindrowy Bombardier ROTAX 912ULS o mocy 100 KM. Ten niezawodny i niezwykle żywotny silnik jest legendą wśród konstrukcji lotniczych UL.


Hol szybowców i bannerów

Eurostar SL+ jest przystosowany do holu szybowców o wadze do 700 kg. Samolot potrzebuje 200 m rozbiegu dla szybowców jednomiejscowych i ok. 300 m dla szybowców dwumiejscowych o wadze do 700 kg. Do pokonania przeszkody o wys. 50 m holujący SL+ potrzebuje rozbiegu o długości od 450 do 650 m. Prędkość wznoszenia wynosi od 2 do 3 m/s przy prędkości 100-120 km. EV97 SL+ może holować bannery o powierzchni do 140 metrów kwadratowych.








Ceny firmy Evektor na  2021r.  wersja  Ultralekka.

 Cena podstawowa:

  • EV 97 SL/SLX EuroStar, z sil. Rotax 912 100 HP  od 76.500,-Eur/ EXW, zbiornik 78 l
  • EV 97 SLX EuroStar, z sil. Rotax 912 80 HP  od  74.400,-Eur/ EXW, zbiornik 65 l
  • EV 97 SLPlus EuroStar, z sil. Rotax 912 100 HP od 78.550,-Eur/ EXW,

  zbiorniki w skrzydłach 120 l. 


Balony reklamowo-sportowe Kubicek

Balony na ogrzane powietrze to jedno z najatrakcyjniejszych mediów reklamowych. Balony Kubicek. Ponad 20 lat doświadczenia w budowie balonów. Jako przedstawiciel renomowanego producenta balonów sportowych i reklamowych firmy Balóny Kubíček, mamy przyjemność zaoferować jego znakomite produkty na rynku polskim. Kubíček rozpoczął działalność w roku 1989. Po 20 latach należy do ścisłej światowej czołówki producentów balonów. Obecnie trzecim na świecie producentem balonów sportowo-reklamowych i wyczynowych. Na balonach Kubicek pobito wiele balonowych rekordów świata.

Wielkim sukcesem było zdobycie w 1999 roku tytułu Mistrza Świata przez Billa Arrasa (USA) na balonie Kubíček BB 22 "White Light". Innym sukcesem sportowym był przelot Ivana Trifonowa (Rosja) nad Biegunem Północnym (1999) i Południowym (2000) na balonie typu Kubíček BB12

Ze względu na wiele typów produkowanych czasz, pomagamy Klientom w doborze odpowiedniej czaszy. Inne bowiem kryteria obowiązują dla balonów reklamowych a inne dla wyczynowych. Klient powinien zatem określić do jakiego celu ma służyć balon, jaka jest planowana liczba pasażerów, jakiego rodzaju grafika będzie umieszczona na czaszy (wymagane kolory, rozmiar). Odpowiedni dobór czaszy jest gwarancją Państwa zadowolenia przy użytkowaniu balonu.






Sportowy balon BB22XR dla f. TAURON.

W połowie czerwca 2015 r. firma energetyczna TAURON otrzymała z firmy Balony Kubíček nowy sportowy balon typu BB 22XR o pojemności 2.200m3, który będzie zkompletowany z pięknym sportowym koszem K13 dla pilota i kopilota. Powietrze w balonie ogrzewa palnik Ignis o mocy 2 x 3,8 MW.


Balon BB26Z nad Bałtyk

W połowie maja 2015 r. firma Four Winds z Krynicy Morskiej odebrała z firmy Balony Kubíček nowy balon typu BB 26Z o pojemności 2.600 m3 z pięknym koszem K15 dla pilota i 2-3 osob towarzyszących w locie.

Powietrze w balonie ogrzewa palnik Ignis o mocy 2 x 3,8 MW. Jest to 5 balon uszyty w firmie Balony Kubiczek-Brno dla polskiego klienta, wspólfinansowany przez Unie Europejską w okresie rozliczeniowym  2009-2014r .


Systemy ratunkowe Magnum do samolotów, szybowców i motolotni

Systemy ratunkowe Magnum zaprojektowane są dla samolotów o wadze od 250 do 2300 kg. Oferujemy systemy ratunkowe niemieckiej firmy Junkers-Profly GmbH, które przeznaczone są dla ultralekkich konstrukcji lotniczych takich jak samoloty ULL, szybowce i motolotnie.

W ofercie posiadamy zestawy: Magnum 300, Magnum 450, Magnum 450 Speed, Magnum 450 Highspeed, Magnum 600, Magnum 1000 oraz Magnum 1500. Popularny model Magnum 450 posiada dwie odmiany: Speed i Highspeed są dostępne w wersji Soft Pack (opakowanie miękkie) projektowanej do użytku w zamkniętych kabinach samolotów.

Wszystkie zestawy wyzwalane są za pomocą naboju pirotechnicznego. Zaletą tych zestawów jest znakomita jakość oferowanego BRS-u, niska waga, prostota montażu oraz świetne parametry użytkowe.


Samolot Samba XXL

Samba XXL jest modyfikacją samolotu UFM 10 Samba. Konstrukcja samolotu wykonana jest w całości z kompozytu węglowego. Dzięki zmianom konstrukcyjnym poszerzono kabinę pilota o 9 cm. Długość samolotu zwiększono o 25 cm a wysokośc o 15 cm. Prędkość maksymalna wzrosła do 260 km/h a prędkość podróżna (prędkość ekonomiczna przy 75% mocy) wynosi 220 km/h. Pozostałe parametry samolotu nie uległy większym zmianom w porównaniu do wersji bazowej Samby. Samba została zaprojektowana w biurze konstrukcyjnym czeskiej firmy Urban Air.

W czerwcu 1999 prototyp Samby odbył swój pierwszy lot. Produkcja samolotu rozpoczęła się w lipcu 1999 roku. Samba XXL została oblatana w kwietniu 2003 roku. Do końca roku 2005 zamówiono 45 szt. tego samolotu. Samba XXL to dwuosobowy, całkowicie kompozytowy samolot został zaprojektowany w oparciu o najnowsze technologie używane w konstruowaniu szybowców. Dzięki temu uzyskano doskonałe parametry w locie silnikowym oraz bez użycia silnika. Do napędu zastosowano niezawodny silnik Rotax 912 ULS (S) o mocy 80/100 KM oraz Jabiru 80 / 120 KM. Siedzenia pilota i pasażera znajdują się obok siebie. Samba XXL może być z powodzeniem stosowana do holu szybowców.

Od 2010 roku produkcję samolotu rozpoczęła czeska firma Distar.

Na sprzedaż używany samolot Samba XXL 10/2012- Rotax 912UL 80HP, z nalotem 250 godz.

  • kadłub z kompozytu węglowego
  • mocne podwozie,
  • pojemność zbiorników 2 x 50 l,
  • wskaźnik poziomu paliwa,
  • zawór paliwa,
  • elektrycznie sterowane klapy z sygnalizacją położenia,
  • siedzenie pilota z lewej strony,
  • fotele z pasami czteropunktowymi,
  • kabina z dwoma okienkami wentylacyjnymi,
  • hydrauliczne hamulce tarczowe,
  • hamulec ręczny,
  • laminatowe kołpaki - białe,
  • ROTAX 912 UL 80 HP z airboxem -przeciw oblodzeniu gażników.|

    standardowe przyrządy analogowe:
     
  • wskaźnik prędkości lotu,
  • wysokościomierz,
  • wariometr,
  • kompas,
  • wskaźnik zakrętu

    standardowe przyrządy silnika:
  • wskaźnik prędkości obrotowej silnika,
  • termometr oleju,
  • wody,
  • termometr spalin,
  • kontrolka ładowania akumulatora.

    wyposażenie :
     
  • śmigło nowe hydrauliczne, constant speed VZLU-Praha,
  • glass cockpit TL Integra,
  • rádio ICOM IC- A210,
  • transponder Bendix/King,
  • system spadochronowy Galaxy,
  • GPS- AERA 500,
  • kłapy sterowane FlyBOXem,
  • cała kabina tapicerowana materialem koloru czarnego oraz niebieskiego.



Lambada

Lambada została zaprojektowana w biurze konstrukcyjnym czeskiej firmy Urban Air. W czerwcu 1996 prototyp odbył swój pierwszy lot. Produkcja samolotu rozpoczęła się w październiku 1996 roku. Lambada była pierwotnie budowana w wersji UFM 11 o rozpiętości skrzydeł 11,80 m. W listopadzie 2009 prawa do produkcji samolotu przypadły firmie DISTAR CZ.

Obecnie unowocześniona Lambada produkowana jest w zmodyfikowanej wersji o zwiększonej rozpiętości skrzydeł do 13 m (UFM 13) lub 15 m (UFM 15). Do końca roku 2005 zbudowano 15 sztuk w wersji UFM 11 i 78 sztuk w wersji UFM 13/15. Znalazły one nabywców w RPA, Francji, Hiszpanii, USA, Brazylii, Holandii, Niemczech i Szwajcarii. Wersja UFH 13/15 napędzana jest silnikami Rotax 912 (80 KM), Rotax 912 ULS (100 KM) lub Jabiru 2200 (80 KM). Od 2010 roku produkcję samolotu rozpoczęła czeska firma Distar.

Samolot posiada śmigła Varia 1,6. Zbiorniki paliwa o pojemności 1 lub 2 x 50 litrów. Zasięg 1500 km. Prędkość maksymalna wzrosła do 215 km/h (dla UFM 11) i 200 km/h (dla UFM 13/15). Prędkość podróżna (pr. ekonomiczna - 75% mocy) wynosi 160 km/h.

Firma Distar CZ oferuje nowa Lambadę z silnikiem Rotax 912 UL 80 HP, śmigłem Varia 1,6, radiem Icom A210, transponderem Garmin GTX 327, spadochronem Junkers Magnum 450.


Kontakt:



Imię:
LZ Czeskie samoloty i balony
Telefon:
604 946 395
E-mail:
lz@lz.pl
ogłoszenie wyróżnione
22/7/2021
Samolot AT-3 R100 do wynajęcia (105076)

Udostępnię samolot AT-3 R100. Baza EPRZ. Możliwość taniego noclegu.


Imię:
Bogusław
Telefon:
602126680
E-mail:
boguslawbabiarz@op.pl
ogłoszenie wyróżnione
21/7/2021
Szkolenie TM(A), TM(AG) - Mazury, Mrągowo (129610)


Imię:
Lotnik Training D.O.
Telefon:
505 370 827
E-mail:
biuro@lotnik-training.pl
ogłoszenie wyróżnione
16/7/2021
Oferta dla pilotów ULM - szkolenia (128059)

Oferta dla pilotów ULM - OSL „Invest Mazury” zaprasza na szkolenie :

  • mechaników  wiatrakowców TM(AG);
  • mechaników samolotów ULM TM(A).

Więcej informacji na www.investmazury.pl


Imię:
Investmazury
Telefon:
501 258 134
E-mail:
s.tolwinski@investmazury.pl
ogłoszenie wyróżnione
16/7/2021
SKYLANE TOWMASTER. 750kg uciągu. Rekord świata na holu (122029)

SKYLANE TOW – to bezkompromisowa wydajność holówki, łatwość obsługi UL, oraz przyjemność latania - zawarte w jednym klasycznym kształcie, nieodparcie przypominającym klasyczną małą Cessnę


Jednak inaczej niż u starszej ciotki, SKYLANE UL napędzany jest silnikiem Rotax 912ULS o mocy 100KM, co przy masie własnej wynoszącej jedynie 275 kg oraz znacznie lepszych niż u pierwowzoru właściwościach aerodynamicznych oznacza, że stosunek mocy do masy jest taki jak np. w Lamborgini Diablo. Myślałeś kiedyś, żeby pojechać na holu za Diablo? Dziś puść wodze fantazji !!  Faktycznie, jest to jeden z najsprawniejszych ultralekkich holowniczych samolotów na rynku.

Wykorzystanie SKYLANE UL TOW sprawia, że w budżetacj aeroklubów i ośrodków szkolenia szybowcowego z dnia na dzień odnajdują się dawno nie widziane oszczędności. Nie wierzysz? Przed Tobą zrobiło to kilkadziesiąt ośrodków w całej Europie, ale przekonaj się i sprawdź samodzielnie!


 
SKYLANE UL TOW wyposażony jest standardowo m.in. w kamerę pozwalającą na obserwację szybowca za samolotem, a dla bezpieczeństwa pilota w spadochronowy system ratunkowy BRS

 
Na tablicy przyrządów oprócz standardowego „sześciopaka” znajdziemy m.in. radiostację KRT2, czy system GPS Garmin 660. Dwa wysokościomierze ułatwiają stałą kontrolę wysokości QFE i QNH.

Samolot wyposażony jest także w elektryczną pompę paliwa, termostat wraz z dodatkową chłodnicą oleju, oraz dodatkową chłodnicę wody. Śmigło dwu lub trzyłpatowe, wydajne ogrzewanie, oraz równie wydajna wentylacja. Czego chcieć więcej? Może doskonałej widoczności z kabiny, która w górnopłatach nie jest tak oczywista. W przypadku SKYLANE zapewniana jest ona przez dodatkowe oszklenie nad głową i za plecami pilota. Uzyskujemy w ten sposób połączenie komfortu ochrony przed nadmiarem słońca oraz świetnego oglądu przestrzeni wokół samolotu. Holowanie w gęstym ruchu nadlotniskowym nabiera nowego wymiaru.
 
Całość dopełniają koła podwozia o większej średnicy (bez osłony), pozwalające na łatwe operowanie z lotnisk trawiastych,

Dodajmy do tego niesamowite właściwości:

  • długość rozbiegu w załodze jednoosobowej: 65 m
  • długość rozbiegu w załodze dwuosobowej: 85 m
  • start na przeszkodę (15m) załoga solo: 150 m
  • start na przeszkodę (15 m) załoga dwuosobowa: 170 m

SKYLANE UL TOW bezpiecznie i z powodzeniem holuje zarówno szybowce lekkie, jak i dwustery, również z wodą.  Maksymalna masa szybowca holowanego wynosi 750 kg.
Średnia prędkość wznoszenia z szybowcem wynosi 2,5 - 3 m/s.
Maksymalne wznoszenie samolotu wynosi 10 m/s.

UL SKYLANE TOWMASTER w czerwcu 2021 r. wziął udział w ustanowieniu Rekordu Świata Guinessa. Lecący za SKYLANE szybowiec wykonał podczas holu 200 beczek.

Tym samym udowodnił, że Towmaster zapewnia zarówno doskonałe parametry wznoszenia, jak i bezpieczną prędkość holowania.

SKLYLANE to niezwykła moc w niepozornych kształtach, oraz oszczędności w Twoim budżecie. Pomyśl o kolejnym sezonie i zamów samolot w wersji do holowania za 94.495 EUR netto.

Wyłącznym przedstawicielem producenta jest NOBLE WINGS sp z o.o.

Zapraszamy do współpracy.
 
info@vipersd4.pl
tel 501 464 321

 


Imię:
-
Telefon:
501 464 321
E-mail:
info@vipersd4.pl
ogłoszenie wyróżnione
16/7/2021
Zbiornik na paliwo UL91 MOGAS - NOWY (131617)

Nowy zbiornik mobilny na benzynę UL91 albo MOGAS wraz z przyczepą.

Cena 12 000 EUR netto. Wystawiam fakturę VAT.

Pojemność 2000L

Dwupłaszczowy zbiornik stalowy:

  • ciągły nie wymagający zasilania system nadzoru przecieku (wskaźnik próżniowy)
  • zbiornik może być podnoszony przez wózek widłowy z każdej strony
  • otwory do lin po dwa z każdej strony przez co można podnosić zbiornik także dźwigiem
  • zbiornik można postawić na drugim takim samym zbiorniku
  • odporny na warunki atmosferyczne
  • rewizyjny właz inspekcyjny 310 x 480 mm, z uszczelką i ze śrubami
  • cały osprzęt zbiornika chroniony przez zamknięcie pod klapką zabezpieczającą

Osprzęt

  • Króciec wlewowy z zamknięciem 2x2 1⁄2“.
  • Króciec oddechowy z możliwością zamknięcia i końcowym przerywaczem płomienia 1“
  • mechaniczny wskaźnik napełnienia wyskalowany w litrach z podziałką 50/100L
  • zawór wyrównujący ciśnienie

Certyfikaty

  • IBC certyfikat No. D/BAM/14461/31A, do transortu drogami, koleją oraz morzem
  • Jako zbiornik pod licencją RFN z nr certyfikaru Zulassungs-Nr.:Z-38.12-259

Pompa do benzyn
Samozasysająca 230 Volt,
Wąż średnica 19x4, 10,0 m dług,

Mechaniczny przepływomierz do benzyn z ręcznym zerowaniem oraz licznikiem całkowitego "przebiegu".

Automatyczny pistolet napełniający
Typ: OPW, max przepływ 60 l/min.

10m kabel uziemiający

Przyczepa:

  • dwuosiowa z hamulcem najazdowym
  • typ: TA 3500
  • DMC: 3500 kg
  • Szerokość. 1800 mm
  • Długość: 5200 mm

Masa pustej przyczepy: 485 kg

  • rama z aluminium
  • opony 4“C 205R14
  • ze skrzynką narzędziową z aluminium i zamykaną na kłódkę pokrywą
  • 2-częściowy klin pod koła
  • Stopka dwuczęściowa z tyłu
  • koło podporowe
  • hamulec postojowy

Przyczepa jest już zarejestrowana w PL. Nie wymaga żadnych dodatkowych rejestracji.


Imię:
Michał
Telefon:
728 888 531
E-mail:
michal.stefanski@gmail.com
ogłoszenie wyróżnione
14/7/2021
Przetarg LPR na zbycie prawa użytkowania wieczystego niezabudowanej nieruchomości gruntowej (134318)



Więcej informacji dostępnych jest tutaj (LINK)


Imię:
Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Telefon:
509 142 190
E-mail:
sekretariat@lpr.com.p
ogłoszenie wyróżnione
14/7/2021
SKYLEADER 600 2019 rok (134305)

Prezentowany w ogłoszeniu model to dwuosobowy SKYLEADER 600, kategoria ULT Ultralekki, ELSA o wadze do 600 kg, zarejestrowany na Czeskich znakach OK, przeznaczony do celów rekreacyjnych i operacji specjalnych. Samolot jest ubezpieczony i gotów do lotu. Posiada certyfikat produkcji lotniczej ASTM. Wygląd i nowoczesny design powodują, że zasługuje on na uwagę i szczególne zainteresowanie. Bogate wyposażenie i piękna kolorystyka/ lakier specjalny czerwono-zloty /sprawiają, że jest ze wszech miar godny polecenia. Ważnym atutem samolotu jest to, że jest idealny w pilotażu, bardzo dobrze wyważony, a co za tym idzie, w każdych warunkach atmosferycznych zachowuje się poprawnie. Z uwagi na to, że jest wyposażony w klapy typu FOWLER, nie wymaga długiego pasa startowego, wystarczającym jest nawet 200 - 300 metrów do wystartowania bądź wylądowania. Samolot posiada dwa zbiorniki paliwa, po 60 l każdy, których pojemność pozwala na pokonanie trasy 1600 km. Nowością tez jest że posiada automatyczny trymer który pomaga poziomować po zmianie klap . Posiada też drugi trymer, manualny,  sterowany el.


Model ten jest BARDZO dobrze wyposażony, pełna elektronika GARMIN, z autopilotem, G3X x 2 itd. Garmin 795 ,oraz posiada także przyrządy analogowe. Zainstalowany autopilot sprawdza się w każdych warunkach i zdecydowanie poprawia komfort lotu na dużych dystansach. Dużą zaletą samolotu jest komfortowa, bardzo przestronna kabina. Nowoczesne oświetlenie sprawia, że samolot prezentuje się nietuzinkowo i jest bardzo widoczny w przestworzach. Prezentowany model jest użytkowany tylko przeze mnie, wyprodukowany na osobiste zamówienie, tylko 2 szt. w Polsce w takim wyposażeniu i malowaniu  sprawdzony, ma aktualnie 195 godzin nalotu . Dodatkowo wiosną 2019 roku zostało założone najnowsze Woodcompa,  przestawne el. śmigło wartości około 6000 E. które dodaje świetnych właściwości lotnych . Aby móc go użytkować wymagane jest tylko ŚWIADECTWO KWALIFIKACJI. Zachęcam zainteresowanych do obejrzenia i przetestowania samolotu na miejscu tj. lądowisku Pijanów EPPJ (obok EPKL Krasocin), lub opcjonalnie EPKA Masłów.


Opisany wyżej i prezentowany w poniższym opisie samolot można kupić już tylko za około 109900,00 euro / do negocjacji , nowy w takiej opcji to około 138 000 E. /.

Wyposażenie prezentowanego samolotu :

Silnik Rotax 912 ULS 100 KM,
Śmigło przestawialne el. w locie, SR 3000 NM WOODCOMP- najnowszy model Woodcompa
Garmin G3X x 2 (pilot + drugi pilot) z ekranem dotykowym 10" z dodatkową baterią IBBS,
Moduły Garmin GDU 460/465 EFIS, GSU 25 EMS, GEA 24 Magnetometr, GMU 22 OAT, GPT 59, GA 26 C,
Garmin 796,
System ratunkowy GRS 600 SD,
Lakier metaliczny, 3 kolory w najdroższej opcji
powłoka ceramiczna -koszt około 6000 zl
Klapy typu FOWLER,
Podwójne hydrauliczne hamulce (pilot + drugi pilot),
Hamulec postojowy,
Ogrzewanie gaźnika,
Nawiewy zimnego i ciepłego powietrza w kabinie,
Elektryczne trymery,
Czteropunktowe pasy bezpieczeństwa,
Skórzana tapicerka (fotele + boczki),
Radio Com Garmin GTR 225 + antena VHF,
Transponder Garmin GTX 328 S-mode + antena,
Autopilot Garmin 2-osiowy GSA 28 Serwo,
ELT Kannad 406 AF,
Komplet wskaźników analogowych (prędkościomierz, wysokościomierz, wariometr, obrotomierz silnika, zakrętomierz),
Komplet pokrowców,
Holówka do wypychania,
Osłony na koła w kolorze samolotu .

Dodatkowo w lipcu tego roku dołożony jest system antykolizyjny wartości około 5500 zł i wiele innych. Pelna synchronizacja z najnowszą aktualizacją systemu Garmina który jest najlepszy na rynku.


Wymiary:

Rozpiętość skrzydeł 9, 9m,
Długość 7, 1m,
Wysokość 2, 46m,
Szerokość kabiny 1, 28m.
Osiągi samolotu:

Prędkość przelotowa – 200-220 km/h,
Prędkość maksymalna 265 km/h,
Minimalna prędkość bez klap 70- 72 km/h.
Minimalna prędkość na pełnych klapach - około 35- 40 km/h


Imię:
ANDRZEJ
Telefon:
698655544
E-mail:
andrzej@aspolmax.pl
ogłoszenie wyróżnione
12/7/2021
Samoloty i śmigłowce na sprzedaż - Plane4You (94145)

WSZYSTKIE OFERTY NA WWW.PLANE4YOU.EU

SAMOLOTY JEDNOSILNIKOWE:

SP-ICE



Link do oferty


SP-NWT



Link do oferty


OK-ROY



Link do oferty


SP-AOC



Link do oferty


SP-FMA



Link do oferty


SP-EMB



Link do oferty


SP-KDI



Link do oferty


SP-AAC



Link do oferty


SP-VIR



Link do oferty


SP-KKM



Link do oferty


SP-AOH



Link do oferty


SP-YRT



Link do oferty


N5262D



Link do oferty


EC-NAN



Link do oferty


SP-FKY



Link do oferty


SP-CSD



Link do oferty


SP-AZM


Link do oferty


SP-YWZ



Link do oferty


D-EXLB



Link do oferty


SP-AOW



Link do oferty


SP-GTR



Link do oferty


SAMOLOTY WIELOSILNIKOWE
 
S
P-FMF



Link do oferty


SP-NST



Link do oferty


SP-KBL



Link do oferty


ŚMIGŁOWCE

NIL


SAMOLOTY ULTRALEKKIE

OM-RTC



Link do oferty


OK-YUA17



Link do oferty


SP-SAGH



Link do oferty


SP-SCHA



Link do oferty


SP-SPMA



Link do oferty


SP-SBAK



Link do oferty


OM-S909



Link do oferty


WIATRAKOWCE

DTA J-RO



Link do oferty



Imię:
Plane4You www.plane4you.eu
Telefon:
515 626 410
E-mail:
contact@plane4you.eu
ogłoszenie wyróżnione
11/7/2021
HELICENTER - Robinsony R44, R66; CAMO, obsługa, remonty główne (120920)

LARS Helicenter to prywatna firma lotnicza specjalizująca się w zarządzaniu i obsłudze śmigłowców typu Robinson R44 oraz R66. Posiadamy europejskie certyfikaty PART-M, PART-145 oraz wyspecjalizowany, licencjonowany personel obsługowy posiadający wieloletnie doświadczenie.

Wykonujemy wszystkie czynności obsługowe na śmigłowcach zaczynając od czynności po pierwszych 25 godzinach aż do napraw głównych po 2200 godzinach/ 12 latach użytkowania śmigłowca.

Nasze doświadczenie oraz zaangażowanie są gwarancją  profesjonalizmu na każdym etapie realizowanego zamówienia.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu.

Zespół Helicenter

office@helicenter.pl

Tel: 61.815.05.39


Imię:
LARS Helicenter
Telefon:
61 815 05 39
E-mail:
office@helicenter.pl

* * *
Portal dlapilota.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść ogłoszeń.