Ogłoszenia drobne

ogłoszenie wyróżnione
3/7/2020
Evektor - SportStar RTC VFR Noc z gwarancją na 2 lata albo 800h nalotu (57744)

Firma L-Z, przedstawiciel w Polsce czeskiego producenta samolotów Evektor-Aerotechnik  a.s.
www.evektoraircraft.com oferuje na sprzedaż:

Samolot SportStar RTC  - certyfikowany przez EASA na loty VFR Noc


SportStar RTC  został skonstruowany do lotów szkoleniowych PPL/PART FCL w szkołach lotniczych, lotów treningowych, turystycznych i holowania szybowców.

Odznacza się nieprzeciętnymi osiągami oraz najwyższą jakością wykonania przy zachowaniu bardzo atrakcyjnej ceny.

SportStar RTC  został w Europie certyfikowany przez organizacje EASA do szkolenia PPL, do lotów VFR w dzień i w nocy, za oceanem, jako pierwszy na świecie lekki samolot sportowy LSA (Light Sport Aircraft) otrzymał w USA certyfikat Special Airworthiness Certificate. Spełnia on wszystkie kryteria stawiane konstrukcjom klasy Sport Pilot Light Sport Aircraft. Przeszedł certyfikację na typ w Kanadzie i Australii.

Samolot ten jest obecnie sprzedawany w 23 krajach świata, a największymi odbiorcami poza Europą są Stany Zjednoczone, Kanada, Australia i RPA- wyprodukowano ponad 1600 samolotów wszystkich wersji. Można go kupić i w wersji ULL pod nazwą  Eurostar SL Plus.

Na życzenie klienta SportStar RTC może zostać wyposażony w Dynon SkyView, Garmin G3X  składający się z 10 " EFIS i 10" ekranów EMS, modułu ADAHRS, mapy GPS i podwójnego / Vision 3D Terrain Synthetic System,  przestawne śmigło oraz w spadochronowy system ratowniczy Magnum 601.

SportStar RTC to certyfikowany, dwumiejscowy, metalowy dolnopłat o stałym 3-kołowym podwoziu (sterowane koło przednie) wyposażonym w 100-konny Rotax 912 ULS. Producent oferuje samolot z gwarancją na okres  dwóch lat albo nalotu 800godz.

Strona producenta: https://www.evektor.cz/en/sportstar-rtc

Sport Star RTC, z sil. Rotax 912 100 HP z analogowym wyposażeniem 107.900,-Eur/ EXW



Samolot można zobaczyć, wykonać loty próbne i wypożyczyć w Aeroklubie Gdańskim.


Balony reklamowo-sportowe Kubicek



Nowy ultralekki samolot Eurostar SL Plus o zasięgu 1300 km i masie własnej 296 kg:



Charakterystyka samolotu Eurostar SL+

Eurostar SL+ jest najnowsza odmianą tego popularnego na całym świecie samolotu ULL, zoptymalizowaną pod kątem zmian w europejskich przepisach dla samolotów ultralekkich oraz regulacji prawnych EASA ELA. Konstrukcja Eurostara SL+ wywodzi się od samolotu Harmony - certyfikowanego wg przepisów EASA JAR-VLA. Najnowsze technologie projektowania i użycie nowych, lżejszych materiałów pozwoliło na zmniejszenie wagi pustego samolotu do 296 kg. Zbiorniki paliwa umieszczone w skrzydłach maja obecnie pojemność 120 litrów zapewniając zasięg do 1300 km. Przedział bagażowy ma obecnie 180 litrów (o 124 litrów więcej niż w Eurostarze SL).


Wygoda i bezpieczeństwo podczas każdego lotu

Kokpit SL+ o szerokości 118 cm zapewnia wygodne loty trwające nawet kilka godzin. Przeloty o długości ponad 1000 km nie są już męczące dla pilota i pasażera. Wspaniała panoramiczna kabina pozwala nie tylko cieszyć się pięknymi widokami ale także umożliwia pełną kontrolę nad stanem samolotu w każdej chwili lotu. Nie zapomniano o wysokich pilotach: regulowane fotele, podłokietniki, pedały i poprawiona klimatyzacja czyni lot niezwykle przyjemnym. Szyby posiadają system odmrażający.


Kokpit posiada prosty i niezawodny system zamykania szyby z czytelnym systemem oznaczeń. Siedzenia zaopatrzone są w czteropunktowe pasy bezpieczeństwa. Jako dodatkowe wyposażenie oferujemy: gaśnicę, młotek do tłuczenia szyby, nóż do cięcia pasów i apteczkę. Balistyczny system ratunkowy może zostać zamontowany w samolocie jako opcja dodatkowa.

Aluminiowa konstrukcja samolotu zapewnia długą żywotność w przeciwieństwie do konstrukcji z kompozytów nieodpornych na działanie UV i wysokiej temperatury, prowadzącej do stopniowego osłabienia a finalnie zniszczenia konstrukcji z kompozytu.

Jednostką napędową jest 4-cylindrowy Bombardier ROTAX 912ULS o mocy 100 KM. Ten niezawodny i niezwykle żywotny silnik jest legendą wśród konstrukcji lotniczych UL.


Hol szybowców i bannerów

Eurostar SL+ jest przystosowany do holu szybowców o wadze do 700 kg. Samolot potrzebuje 200 m rozbiegu dla szybowców jednomiejscowych i ok. 300 m dla szybowców dwumiejscowych o wadze do 700 kg. Do pokonania przeszkody o wys. 50 m holujący SL+ potrzebuje rozbiegu o długości od 450 do 650 m. Prędkość wznoszenia wynosi od 2 do 3 m/s przy prędkości 100-120 km. EV97 SL+ może holować bannery o powierzchni do 140 metrów kwadratowych.








Cena podstawowa:
- EV 97 SL Eurostar, z sil. Rotax 912 100 HP jest od  73.100,-Eur/ EXW,
- EV 97 SL Eurostar, z sil. Rotax 912   80 HP jest od 71.600,-Eur/ EXW,
- EV 97 SL+Plus Eurostar, z sil. Rotax 912 100 HP jest od  75.900,-Eur/ EXW,
- szkoleniowy, certyfikowany


Balony reklamowo-sportowe Kubicek

Balony na ogrzane powietrze to jedno z najatrakcyjniejszych mediów reklamowych. Balony Kubicek. Ponad 20 lat doświadczenia w budowie balonów. Jako przedstawiciel renomowanego producenta balonów sportowych i reklamowych firmy Balóny Kubíček, mamy przyjemność zaoferować jego znakomite produkty na rynku polskim. Kubíček rozpoczął działalność w roku 1989. Po 20 latach należy do ścisłej światowej czołówki producentów balonów. Obecnie trzecim na świecie producentem balonów sportowo-reklamowych i wyczynowych. Na balonach Kubicek pobito wiele balonowych rekordów świata.

Wielkim sukcesem było zdobycie w 1999 roku tytułu Mistrza Świata przez Billa Arrasa (USA) na balonie Kubíček BB 22 "White Light". Innym sukcesem sportowym był przelot Ivana Trifonowa (Rosja) nad Biegunem Północnym (1999) i Południowym (2000) na balonie typu Kubíček BB12

Ze względu na wiele typów produkowanych czasz, pomagamy Klientom w doborze odpowiedniej czaszy. Inne bowiem kryteria obowiązują dla balonów reklamowych a inne dla wyczynowych. Klient powinien zatem określić do jakiego celu ma służyć balon, jaka jest planowana liczba pasażerów, jakiego rodzaju grafika będzie umieszczona na czaszy (wymagane kolory, rozmiar). Odpowiedni dobór czaszy jest gwarancją Państwa zadowolenia przy użytkowaniu balonu.






Sportowy balon BB22XR dla f. TAURON.

W połowie czerwca 2015 r. firma energetyczna TAURON otrzymała z firmy Balony Kubíček nowy sportowy balon typu BB 22XR o pojemności 2.200m3, który będzie zkompletowany z pięknym sportowym koszem K13 dla pilota i kopilota. Powietrze w balonie ogrzewa palnik Ignis o mocy 2 x 3,8 MW.


Balon BB26Z nad Bałtyk

W połowie maja 2015 r. firma Four Winds z Krynicy Morskiej odebrała z firmy Balony Kubíček nowy balon typu BB 26Z o pojemności 2.600 m3 z pięknym koszem K15 dla pilota i 2-3 osob towarzyszących w locie.

Powietrze w balonie ogrzewa palnik Ignis o mocy 2 x 3,8 MW. Jest to 5 balon uszyty w firmie Balony Kubiczek-Brno dla polskiego klienta, wspólfinansowany przez Unie Europejską w okresie rozliczeniowym  2009-2014r .


Systemy ratunkowe Magnum do samolotów, szybowców i motolotni

Systemy ratunkowe Magnum zaprojektowane są dla samolotów o wadze od 250 do 2300 kg. Oferujemy systemy ratunkowe niemieckiej firmy Junkers-Profly GmbH, które przeznaczone są dla ultralekkich konstrukcji lotniczych takich jak samoloty ULL, szybowce i motolotnie.

W ofercie posiadamy zestawy: Magnum 300, Magnum 450, Magnum 450 Speed, Magnum 450 Highspeed, Magnum 600, Magnum 1000 oraz Magnum 1500. Popularny model Magnum 450 posiada dwie odmiany: Speed i Highspeed są dostępne w wersji Soft Pack (opakowanie miękkie) projektowanej do użytku w zamkniętych kabinach samolotów.

Wszystkie zestawy wyzwalane są za pomocą naboju pirotechnicznego. Zaletą tych zestawów jest znakomita jakość oferowanego BRS-u, niska waga, prostota montażu oraz świetne parametry użytkowe.


Samolot Samba XXL

Samba XXL jest modyfikacją samolotu UFM 10 Samba. Konstrukcja samolotu wykonana jest w całości z kompozytu węglowego. Dzięki zmianom konstrukcyjnym poszerzono kabinę pilota o 9 cm. Długość samolotu zwiększono o 25 cm a wysokośc o 15 cm. Prędkość maksymalna wzrosła do 260 km/h a prędkość podróżna (prędkość ekonomiczna przy 75% mocy) wynosi 220 km/h. Pozostałe parametry samolotu nie uległy większym zmianom w porównaniu do wersji bazowej Samby. Samba została zaprojektowana w biurze konstrukcyjnym czeskiej firmy Urban Air.

W czerwcu 1999 prototyp Samby odbył swój pierwszy lot. Produkcja samolotu rozpoczęła się w lipcu 1999 roku. Samba XXL została oblatana w kwietniu 2003 roku. Do końca roku 2005 zamówiono 45 szt. tego samolotu. Samba XXL to dwuosobowy, całkowicie kompozytowy samolot został zaprojektowany w oparciu o najnowsze technologie używane w konstruowaniu szybowców. Dzięki temu uzyskano doskonałe parametry w locie silnikowym oraz bez użycia silnika. Do napędu zastosowano niezawodny silnik Rotax 912 ULS (S) o mocy 80/100 KM oraz Jabiru 80 / 120 KM. Siedzenia pilota i pasażera znajdują się obok siebie. Samba XXL może być z powodzeniem stosowana do holu szybowców.

Od 2010 roku produkcję samolotu rozpoczęła czeska firma Distar.

Na sprzedaż używany samolot Samba XXL 10/2012- Rotax 912UL 80HP, z nalotem 250 godz.

  • kadłub z kompozytu węglowego
  • mocne podwozie,
  • pojemność zbiorników 2 x 50 l,
  • wskaźnik poziomu paliwa,
  • zawór paliwa,
  • elektrycznie sterowane klapy z sygnalizacją położenia,
  • siedzenie pilota z lewej strony,
  • fotele z pasami czteropunktowymi,
  • kabina z dwoma okienkami wentylacyjnymi,
  • hydrauliczne hamulce tarczowe,
  • hamulec ręczny,
  • laminatowe kołpaki - białe,
  • ROTAX 912 UL 80 HP z airboxem -przeciw oblodzeniu gażników.|

    standardowe przyrządy analogowe:
     
  • wskaźnik prędkości lotu,
  • wysokościomierz,
  • wariometr,
  • kompas,
  • wskaźnik zakrętu

    standardowe przyrządy silnika:
  • wskaźnik prędkości obrotowej silnika,
  • termometr oleju,
  • wody,
  • termometr spalin,
  • kontrolka ładowania akumulatora.

    wyposażenie :
     
  • śmigło nowe hydrauliczne, constant speed VZLU-Praha,
  • glass cockpit TL Integra,
  • rádio ICOM IC- A210,
  • transponder Bendix/King,
  • system spadochronowy Galaxy,
  • GPS- AERA 500,
  • kłapy sterowane FlyBOXem,
  • cała kabina tapicerowana materialem koloru czarnego oraz niebieskiego.



Lambada

Lambada została zaprojektowana w biurze konstrukcyjnym czeskiej firmy Urban Air. W czerwcu 1996 prototyp odbył swój pierwszy lot. Produkcja samolotu rozpoczęła się w październiku 1996 roku. Lambada była pierwotnie budowana w wersji UFM 11 o rozpiętości skrzydeł 11,80 m. W listopadzie 2009 prawa do produkcji samolotu przypadły firmie DISTAR CZ.

Obecnie unowocześniona Lambada produkowana jest w zmodyfikowanej wersji o zwiększonej rozpiętości skrzydeł do 13 m (UFM 13) lub 15 m (UFM 15). Do końca roku 2005 zbudowano 15 sztuk w wersji UFM 11 i 78 sztuk w wersji UFM 13/15. Znalazły one nabywców w RPA, Francji, Hiszpanii, USA, Brazylii, Holandii, Niemczech i Szwajcarii. Wersja UFH 13/15 napędzana jest silnikami Rotax 912 (80 KM), Rotax 912 ULS (100 KM) lub Jabiru 2200 (80 KM). Od 2010 roku produkcję samolotu rozpoczęła czeska firma Distar.

Samolot posiada śmigła Varia 1,6. Zbiorniki paliwa o pojemności 1 lub 2 x 50 litrów. Zasięg 1500 km. Prędkość maksymalna wzrosła do 215 km/h (dla UFM 11) i 200 km/h (dla UFM 13/15). Prędkość podróżna (pr. ekonomiczna - 75% mocy) wynosi 160 km/h.

Firma Distar CZ oferuje nowa Lambadę z silnikiem Rotax 912 UL 80 HP, śmigłem Varia 1,6, radiem Icom A210, transponderem Garmin GTX 327, spadochronem Junkers Magnum 450.


Kontakt:



Imię:
LZ Czeskie samoloty i balony
Telefon:
604 946 395
E-mail:
lz@lz.pl
ogłoszenie wyróżnione
2/7/2020
Ubezpieczenia lotnicze (123443)

Ubezpieczenia lotnicze i nie tylko. Doradzę w dostosowaniu warunków ubezpieczenia do indywidualnych potrzeb klienta. Zapraszam do kontaktu.


Imię:
Andrzej
Telefon:
601640088
E-mail:
bok@ubezpieczenia.hub.pl
ogłoszenie wyróżnione
1/7/2020
Na sprzedaż nowy hangar z częścią biurową i socjalną w Rybniku (120308)

Na sprzedaż nowy hangar z częścią biurową i socjalną, znajdujący się na płycie lotniska w Rybniku-Gotartowicach, na działkach o łącznej wielkości 233,07a.

Obiekt składa się z hangaru o powierzchni 336 m2, magazynu części, szatni, łazienki dla personelu, kotłowni, części biurowej, z możliwością podziału na trzy oddzielne biura, pomieszczenia socjalnego z jadalnią oraz toalety. Powierzchnia użytkowa to 98,78 m2. Budynek ogrzewany jest gazem ze zbiornika, posiada komplet przyłączy sanitarnych, media oraz klimatyzację. Projekt przewiduje możliwość rozbudowy o drugą część hangaru i kolejne biura.  Zarówno lądowisko jak i teren wokół hangaru jest utwardzony i ogrodzony. Wszelkie zapytania proszę kierować na adres: jadamczyk@naprzod.eu lub pod numerem telefonu 500 600 028.


Imię:
"NAPRZÓD" Sp. z o.o.
Telefon:
500 600 028
E-mail:
-
ogłoszenie wyróżnione
logo1
27/6/2020
Ubezpieczenia lotnicze (60439)

Prospectum Sp. z o.o. Multiagencja Ubezpieczeniowa
ul. Reymonta 21
28-300 Jędrzejów
608-706-606

Jesteśmy pasjonatami lotnictwa dlatego też w naszej ofercie ubezpieczeniowej nie mogło zabraknąć ubezpieczeń lotniczych.


Więcej informacji dostępnych jest na stronach www.ubezpieczenialotnicze.com oraz www.prospectum.pl


Imię:
Katarzyna
Telefon:
608706606
E-mail:
ubezpieczenia@prospectum.pl
ogłoszenie wyróżnione
26/6/2020
Samba XXL, Lambada,, Balony Kubiczek, śmigła Woodcomp (62750)

Firma LZ Czeskie samoloty i balony oferuje do sprzedania:

Używana powłoka Kubiczek BB20 XR:



używana  sportowa powłoka BB20XR, nr.f. 600, z 2008r., nalot  213 godz., do odebrania, stan b. dobry,

Cena : 7.900,-Eur.


Powłoka BB30Z + kosz K17:



Nowa gotowa powłoka BB30Z, nr.fab. 1213 - 3000m3, z zaworem obrotowym, 2x transparenty,
Specialny rabat  10% .

Cena -  77.554,-zl.+VAT.


Gotowy kosz K17 z drzwiami:



Nowy kosz K17 nr fabr. 638
Cena: 165 753 CZK -  28.178,-zl.+VAT


Powłoka BB20XR & K13 Sport



Sportowa powłoka BB20XR- 2000m3, nr fabr. 1256, sytem szybkiego opróżniania Paralite, zawór rotacyjny, 11 okien bezpieczeństwa. Rabat  10% !
Cena: 438 700 CZK -  74.580,-zl. +VAT


Kosz K13 Sport



Nowy kosz K13S nr fabr. 518 na sprzedaż
Cena: 110 520 Kč -  18.788,-zl.+VAT


Nowa powłoka  BB60Z:



BB60Z- 6000m3, nr fabr. 1207, cała z hyperlastu. Na wyposażeniu  Slide Vent, zawór rotacyjny i poszerzony  Nomex. Rabat  10% !
Cena: 861 481 CZK - 146.452,-zl.+VAT


Nowy kosz K18



Kosz K18 nr fabr. 621 !
Cena: 123 780,-Kč - 21.042,- zl. + VAT


 Śmigła Woodcomp Propellers Ltd. dla lotnictwa ultalekkiego / serwis śmigieł McCauley

Woodcomp Propellers Ltd produkuje od 1989 roku śmigła dla lotnictwa ultralekkiego - kategorii samolotów Normalny, ULL / LSA / Experimental-Specjalny.


Producent posiada certyfikat typu EASA – P.177 na śmigła hydraulicznie przestawiane typu KW-30 constant speed oraz elektrycznie przestawiane KW-31 constant speed. Firma produkuje również szereg hydraulicznie przestawianych śmigiel typu KW-10 oraz KW-15 dla silników Lycoming i Continental o mocach 243 kW (325 KM) albo 265 kW (365 KM), zgodne z certyfikatem typu EASA P.174.


Firma L-Z jest oficjalnym przedstawicielem firmy Woodcomp Propellers Ltd. w Polsce.


Więcej informacji o produktach i usługach na stronie producenta: www.woodcomp.cz

WOODCOMP PROPELLERS Ltd. oferuje obsługę i remonty kapitalne śmigieł McCauley. Na podstawie przyznanych w maju 2012 dokumentów autoryzujących i certyfikacyjnych firmy McCauley, oferujemy remonty śmigieł stałych jak i przestawnych w czasie lotu. Serwisujemy śmigła dwu / trzyłopatowe typów C200/C400 oraz C300/C500. Wymiana grzałek odmrażających jest w cenie remontu.


Oferujemy szybki serwis w konkurencyjnych cenach, gwarantujemy jakość wykonanej pracy i zgodnie z naszymi uprawnieniami wystawiamy na wykonane prace formularz EASA Form 1.


Nowe samoloty SambaXXL, Lambada UFM 13/15 z Distar Air a.s.:

SAMBA XXL:




Lambada UFM:







20 czerwca 2017 r., kolejna nowa Lambada trafiła do odbiorcy z Łodzi:


Obecnie Lambada produkowana jest w zmodyfikowanej wersji o zwiększonej rozpiętości skrzydeł do 13 m (UFM 13) lub 15 m (UFM 15). Do r. 2017 zbudowano 149 sztuk w wersji UFM 13/15. Znalazły one nabywców w RPA, Francji, Hiszpanii, USA, Brazylii, Holandii, Niemczech, Szwajcarii i Polsce ( cca 7 sztuk). Wersja UFH 13/15 napędzana jest silnikami Rotax 912UL (80 KM) lub Jabiru 2200 (80 KM).

Osiągi samolotu ultralekkiego Lambada:

Samolot posiada śmigła Varia 1,6. Zbiorniki paliwa o pojemności  2 x 50 litrów. Zasięg 1500 km. Prędkość maksymalna wzrosła do 215 km/h (dla UFM 11) i 200 km/h (dla UFM 13/15). Prędkość podróżna (pr. ekonomiczna - 75% mocy) wynosi 160 km/h.




Imię:
LZ Czeskie samoloty i balony
Telefon:
604 946 395
E-mail:
lz@lz.pl
ogłoszenie wyróżnione
25/6/2020
Szkolenie praktyczne do licencji PPL(A) w Adriana Aviation (123971)

Zatwierdzony Ośrodek Szkolenia Lotniczego Adriana Aviation zaprasza kandydatów na szkolenie praktyczne do licencji PPL(A) na lotnisko Watorowo k/Chełmna n/Wisłą:

  • Koszt szkolenia na samolotach Cessna 150, wyposażonych w awionikę analogową wynosi 28500zł brutto PLN
  • Koszt szkolenia na samolotach Tecnam P 2002JF, wyposażonych w awionikę cyfrową wynosi 29950zł brutto PLN.

Istnieje możliwość zakwaterowania w hotelu na lotnisku.

Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres ht@adriana.com.pl

Wszelkie informacje można uzyskać pod nr.tel.693700495.


Imię:
Adriana Aviation
Telefon:
693 700 495
E-mail:
ht@adriana.com.pl
ogłoszenie wyróżnione
img011164311051
23/6/2020
FLIGHT DESIGN CTSW 2009 (124763)

CTSW 2009 TT 895h zawsze hangarowany, pierwszy właściciel i jeden pilot od zakupu nowego od dilera.

Dane techniczne:

  • rotax 912 ULS ,
  • BRS ważny do 04/2025,
  • rakieta do 07/2027,
  • śmigło 3 łopatowe WOODCOMP constant speed,
  • termostaty oleju i wody,
  • DYNON EFIS D-180,
  • autopilot TRUTRAK ,
  • radio IC-210E 8,3/25 kHz,
  • intercom
  • transponder GARMIN GTX 328 Mode S
  • GPS EPK IV + dodatkowo prędkościomierz i wysokościomierz.
  • światła strobo,
  • lądowania ,
  • skórzane siedzenia ,
  • osłony p-słoneczne
  • rejestracja do 6/2022
  • stan idealny

Cena – 294 000 PLN (sprzedaję prywatnie- nie ma VATu)
tskrzypczak@wadex.pl
Tomek – 601 783 967


Imię:
Tomasz
Telefon:
+48 601 783 967
E-mail:
tskrzypczak@wadex.pl
ogłoszenie wyróżnione
23/6/2020
Samolot SD4 VIPER Night VFR / RTC - 121.000 € ex VAT - info@vipersd4.pl (121197)

Viper SD4 to dwumiejscowy samolot o poszyciu metalowym, certyfikowany przez EASA do latania w dzień i w nocy. Idealny zarówno do szkolenia jak i rekreacji.

Od wielu lat ten elegancki dolnopłat o pięknej i czystej aerodynamicznej linii, znajduje wielu miłośników latania ceniących sobie nowoczesny design. Produkcja Viperów rozpoczęła się w 2007r, a wersja certyfikowana weszła do sprzedaży w roku 2016.

Konfiguracja foteli side-by-side w bardzo obszernej kabinie (aż 140 cm szerokości!) pozwala na wygodne podróżowanie przez wiele godzin - zasięg samoloty wynosi nawet 1100 km! Umieszczone w skrzydłach zbiorniki paliwa mieszczą 100 litrów paliwa, przy czym może być to zwykła benzyna PB95, co powoduje że użytkowanie samolotu jest bardzo ekonomiczne. Średnie zużycie paliwa wynosi ok 15-18 litrów na godzinę lotu, ale w tym roku w Nowej Zelandii udało się osiągnąć wynik 12 litrów/h !

Wygodny i przestronny kokpit z centralnie umieszczoną manetką, przypominającą wnętrze znacznie większych samolotów, uzupełnia nowocześnie zorganizowana tablica przyrządów. W oczy rzucają się dwa duże ekrany z systemem SkyView oraz wyświetlaczami pozwalającymi na monitorowanie pracy silnika i wszystkich systemów. W trakcie przelotów po trasie, ułatwieniem dla pilota jest m.in. wygodna nawigacja Garmin, intuicyjna w obsłudze radiostacja oraz transponder. Bogate wyposażenie dopełniają elektryczne klapy, trymowanie elektryczny trymer (poprzeczny i podłużny), oraz ratunkowy system balistyczny BRS.

Samolot jest przyjemny w pilotażu, oraz bardzo poprawny podczas startu i lądowania. Kołowanie jest bajecznie proste, ponieważ Viper posiada sterowane przednie kółko. Viper SD4 RTC został certyfikowany zgodnie z wymaganiami EASA CS-LSA Amdt.1, posiada certyfikat typu EASA.A.606. Wiosną 2019r Viper SD4 w wersji Night VFR otrzymał certyfikat do lotów nocnych.

Dzięki doskonałemu wyposażeniu i charakterystyce lotu Viper jest doskonałym samolotem zarówno do turystyki lotniczej, szkolenia pilotów jak i holowania szybowców. Skontaktuj się z nami już dziś, umów się na lot zapoznawczy i wybierz jeden z najlepszych samolotów w swojej klasie.

Viper SD-4 dostępny jest w wersji UL już od 65.000 euro netto.
Viper SD-4 w wersji Night VFR w cenie 144.900 euro netto
Viper SD-4 w wersji certyfikowanej RTC dostępny jest już za 119.800 euro netto.


Kontakt z autoryzowanym przedstawicielem w Polsce
info@vipersd4.pl
501 464 321


Imię:
Marek
Telefon:
501 464 321
E-mail:
info@vipersd4.pl
ogłoszenie wyróżnione
22/6/2020
Śmigłowce ultralekkie Dynali, łodzie latające Atol Aurora, Cessna 150 Rotax STC (98184)


Firma Hi-tech Aviation Sp. z o.o. jako przedstawiciel w Polsce światowych producentów oferuje:

Belgijskie śmigłowce ultralekkie Dynali H3:

  • jedyny na „liście typów zatwierdzonych” ULC
  • silnik Rotax ULSi 912 (115KM lub 135KM)
  • MTOW 450 Kg
  • dwuosobowy
  • prędkość przelotowa 140 km/h
  • zasięg 3 h
  • zużycie paliwa (samochodowe PB95) 20L/h
  • konstrukcja śmigłowca przetestowana w polskim Instytucie Lotnictwa
  • możliwość pilotowania na podstawie świadectwa kwalifikacji (nie potrzeba licencji PPL(H)
  • śmigłowiec dostarczany jest zmontowany fabrycznie (fabryka w Belgii), z gwarancją producenta oraz po lotach testowych.
  • przy zamówieniu śmigłowca szkolenie do świadectwa kwalifikacji UHCP gratis.
  • Cena od 120 000 Euro netto. Realizacja do 4 miesięcy. Pomoc w otrzymaniu finansowania (leasing) oraz procedurach rejestracyjnych.

Więcej szczegółów: https://hi-techaviation.pl/produkty/smiglowce-dynali/


Fińska łódź latająca Atol Aurora LSA:

  • certyfikacja EASA LSA (Light Sport Aircraft) – możliwość szkolenia do PPL(A), LAPL(A), seaplane, taildragger,
  • niskie koszty operacyjne: zasilanie paliwem PB95 lub PB-98 (MOGAS), wymiany oleju co 100h, przegląd strukturalny co 10 lat.
  • dwuosobowa, wygodna kabina
  • silnik Rotax 912 iS Sport (100KM) z trójłopatowym śmigłem o stałym skoku
  • Cena od 189 000 Euro netto.

Więcej szczegółów: https://hi-techaviation.pl/produkty/lodz-latajaca-atol-aurora-lsa/


Cessna 150 Rotax STC- nowoczesny silnik w twojej C150

Atol Avion otrzymał zgodę EASA STC na instalacje 100 -konnego silnika Rotax 912 S3 oraz stałoobrotowego śmigła w Cessnie 150, jednym z najpopularniejszych samolotów. Modyfikacja ta została nazwana Rotax C150 a Atol Avion jest dostawcą wszystkich komponentów do jej zamontowania.

Specyfikacja techniczna:

  • Redukcja zużycia paliwa: do 25%
  • Zmniejszenie kosztów paliwa: Mogas zamiast Avgas
  • Większa masa użyteczna: 18kg więcej ładunku, paliwa Śmigło o zmiennym skoku,
  • stało obrotowe: optymalny ciąg, lepszy start
  • Większa prędkość przelotowa: ok 105 kts
  • Lepsze osiągi: +20% większe osiągi
  • Większa długotrwałość lotu: ok godzinę więcej ze względu na mniejsze zużycie paliwa
  • Zmniejszenie hałasu: 4.6 dB(A) ciszej
  • Większa niezawodność: 2000 godzin overhaul

Więcej szczegółów: https://hi-techaviation.pl/produkty/rotax-cessna-150-nowoczesny-silnik-w-twojej-c150/


Kontakt: www.hi-techaviation.pl email: info@hi-techaviation.pl  tel: +48 797 656 631


Imię:
Łukasz Filipek
Telefon:
797 656 631
E-mail:
info@hi-techaviation.pl
ogłoszenie wyróżnione
21/6/2020
Do wynajęcia samolot ultralekki w Warszawie (59363)
Do wynajęcia samolot ultralekki w Warszawie - Góraszce (EPGO).
Tanio - przy wykupieniu abonamentu lub częstym wynajmowaniu - duże zniżki.
Kontakt i szczegóły: Bogdan Dams
Tel. kom.: 722 148 136
E-mail: kontakt@skyranger.pl
Więcej informacji: http://www.skyranger.pl

 


Imię:
Bogdan Dams
Telefon:
722 148 136
E-mail:
kontakt@skyranger.pl

* * *
Portal dlapilota.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść ogłoszeń.