Śmigłowce ultralekkie Dynali, łodzie latające Atol Aurora, Cessna 150 Rotax STC

(ogłoszenie nr 98184)
Imię: 
Łukasz Filipek
Telefon: 
797 656 631


Firma Hi-tech Aviation Sp. z o.o. jako przedstawiciel w Polsce światowych producentów oferuje:

Belgijskie śmigłowce ultralekkie Dynali H3:

  • jedyny na „liście typów zatwierdzonych” ULC
  • silnik Rotax ULSi 912 (115KM lub 135KM)
  • MTOW 450 Kg
  • dwuosobowy
  • prędkość przelotowa 140 km/h
  • zasięg 3 h
  • zużycie paliwa (samochodowe PB95) 20L/h
  • konstrukcja śmigłowca przetestowana w polskim Instytucie Lotnictwa
  • możliwość pilotowania na podstawie świadectwa kwalifikacji (nie potrzeba licencji PPL(H)
  • śmigłowiec dostarczany jest zmontowany fabrycznie (fabryka w Belgii), z gwarancją producenta oraz po lotach testowych.
  • przy zamówieniu śmigłowca szkolenie do świadectwa kwalifikacji UHCP gratis.
  • Cena od 120 000 Euro netto. Realizacja do 4 miesięcy. Pomoc w otrzymaniu finansowania (leasing) oraz procedurach rejestracyjnych.

Więcej szczegółów: https://hi-techaviation.pl/produkty/smiglowce-dynali/


Fińska łódź latająca Atol Aurora LSA:

  • certyfikacja EASA LSA (Light Sport Aircraft) – możliwość szkolenia do PPL(A), LAPL(A), seaplane, taildragger,
  • niskie koszty operacyjne: zasilanie paliwem PB95 lub PB-98 (MOGAS), wymiany oleju co 100h, przegląd strukturalny co 10 lat.
  • dwuosobowa, wygodna kabina
  • silnik Rotax 912 iS Sport (100KM) z trójłopatowym śmigłem o stałym skoku
  • Cena od 189 000 Euro netto.

Więcej szczegółów: https://hi-techaviation.pl/produkty/lodz-latajaca-atol-aurora-lsa/


Cessna 150 Rotax STC- nowoczesny silnik w twojej C150

Atol Avion otrzymał zgodę EASA STC na instalacje 100 -konnego silnika Rotax 912 S3 oraz stałoobrotowego śmigła w Cessnie 150, jednym z najpopularniejszych samolotów. Modyfikacja ta została nazwana Rotax C150 a Atol Avion jest dostawcą wszystkich komponentów do jej zamontowania.

Specyfikacja techniczna:

  • Redukcja zużycia paliwa: do 25%
  • Zmniejszenie kosztów paliwa: Mogas zamiast Avgas
  • Większa masa użyteczna: 18kg więcej ładunku, paliwa Śmigło o zmiennym skoku,
  • stało obrotowe: optymalny ciąg, lepszy start
  • Większa prędkość przelotowa: ok 105 kts
  • Lepsze osiągi: +20% większe osiągi
  • Większa długotrwałość lotu: ok godzinę więcej ze względu na mniejsze zużycie paliwa
  • Zmniejszenie hałasu: 4.6 dB(A) ciszej
  • Większa niezawodność: 2000 godzin overhaul

Więcej szczegółów: https://hi-techaviation.pl/produkty/rotax-cessna-150-nowoczesny-silnik-w...


Kontakt: www.hi-techaviation.pl email: info@hi-techaviation.pl  tel: +48 797 656 631