Historyczne ankiety ze starego portalu
- Przed lotem na lądowisko, dzwonie do właściciela / zarządzającego: - 460 głosów - zamknięta
- Kradzieże na polskich lotniskach w odniesieniu do lotnictwa ogólnego - 209 głosów - zamknięta
- W mojej subiektywnej ocenie, najlepsze lotnisko kontrolowane dla lotnictwa GA, to... Swój głos motywuję w komentarzu - 376 głosów - zamknięta
- 15 listopada 2012 zostaną wprowadzone nowe zasady wypełniania planu lotu ICAO… - 322 głosy - zamknięta
- Jaka powinna być określona minimalna widzialność w locie (przestrzeń klasy G poniżej 3000 ft) ? - 391 głosów - zamknięta
- Przy pierwszym kontakcie radiowym z FIS pilot w locie VFR powinien zgłosić kod SSR i QNH - 403 głosy - zamknięta
- Kiedy słyszę: "zawody rajdowo-nawigacyjne", myślę: - 319 głosów - zamknięta
- Gdybyś miał/-ła do dyspozyzji wybór wyposażenia dodatkowego do samolotu na którym latasz najczęściej, wybrałbym/-łabym: - 223 głosy - zamknięta
- Najczęstszym powodem dla którego nie latam/latałem, -am tej zimy jest - 167 głosów - zamknięta
- W 2010 roku, spełniłem się lotniczo zdobywając - 395 głosów - zamknięta
- Zakręt 80°/260° można zastosować w celu przechwycenia kierunku dolotu - 197 głosów - zamknięta
- Startując SEP(A) z Mrągowa RWY03 o SS-10 min VFRem w G po trasie MRA-Wyszogród-KRN-JED do EPKW, ALTN EPKK - nie jest wymagana - 315 głosów - zamknięta
- Dolatując VFRem na 1500ft w celu lądowania na Babiętach. Oceniasz VIS=1600-1800m, FEW 200-300ft, 2-ga warstwa BKN 3000-3500ft - 372 głosy - zamknięta
- Największy chaos w kręgu wprowadzają dolatujące nad lotnisko - 123 głosy - zamknięta
- Ile razy, zapłaciłeś/-aś w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego za "TRYB PILNY"? - 229 głosów - zamknięta