Raport końcowy dot. katastrofy samolotu TU-154M Nr 101 pod Smoleńskiem

Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego

Dziś (29 lipca br.) Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego przedstawiła raport końcowy w sprawie ustalenia okoliczności i przyczyn katastrofy samolotu TU-154M pod Smoleńskiem z 10 kwietnia 2010 roku.

Lot testowy samolotu TU-154M o numerze 102

Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego
Komunikat Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego:

Komunikat Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego

Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego

Prace nad przygotowaniem raportu końcowego mogą przedłużyć się o około 6 tygodni.

Raport MAK - polskie tłumaczenie

Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego

Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego opublikowała polską wersję raportu MAK.

Polska Komisja o działaniach kontrolerów lotu w Smoleńsku

Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego

- Chcemy pokazać dowody potwierdzające słuszność polskich uwag do raportu MAK – powiedział przewodniczący Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego,