Przejdź do treści
Wizz Air
Źródło artykułu

Wizz Air szuka doświadczonych pilotów

Wizz Air szuka doświadczonych pilotów (Non Type Rated oraz Type Rated) do pracy za sterem samolotu Airbus A320. Jeśli spełniasz wszystkie poniższe oczekiwania, przyjdź na Dzień Otwarty Wizz Air (21 maja), który odbędzie się w Airport Hotel Okęcie przy lotnisku Chopina w Warszawie. Na spotkaniu będziesz mógł dowiedzieć się więcej o naszej linii, a my z chęcią zapoznamy się z twoim CV. Wybrani kandydaci będą zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się dzień później, 22 maja 2014 r.

DLA KOGO: PILOCI SPEŁANIAJĄCY WYMAGANIA

Zapraszamy wszystkie osoby z nieograniczonym prawem do przebywania i pracowania na terenie Unii Europejskiej oraz posiadające ważną licencję JAR/EASA (lub jej krajowy odpowiednik), Licencję Pilota Zawodowego z ważnym numerem MPA-IR oraz pomyślnie przebytym kursem licencyjnym pilota transportu liniowego, a także posiadające minimum 2500 godzin odbytych za sterami samolotu. 

WYMAGANE DOKUMENTY:         

  • CV w języku angielskim
  • Licencja Pilota Samolotowego Liniowego ATPL(A) lub 
  • Licencja Pilota Samolotowego Zawodowego CPL(A) + Certyfikat ATPL 
  • Licencja medyczna 

Pozostałe dokumenty poświadczające uprawnienia do wykonywania lotów na samolotach wielosilnikowych (ME) oraz udokumentowane uprawnienia do wykonywania lotów wg. przyrządów (IR) 

Certyfikat JOC (w przypadku braku doświadczenia za sterami odrzutowca)

KIEDY: 21.05.2014, 9:00
GDZIE: HOTEL AIRPORT OKĘCIE (UL. 11 STYCZNIA 24, WARSZAWA)
CEL: REKRUTACJA PILOTÓW DO ZAŁOGI WIZZ AIR 

Oferty osób, które nie spełniają podanych wyżej wymagań, nie będą rozpatrywane. W szczególności dotyczy to kandydatów nieposiadających prawa do przebywania i pracowania na terenie Unii Europejskiej, jak również tych z niewystarczającą minimalną liczbą godzin za sterem samolotu.  

Kandydatury pilotów, które zostały przez nas odrzucone w ciągu ostatnich 12 ostatnich miesięcy również nie będą rozpatrywane*. 

*Dokumenty nie będą archiwizowane, nie przysługują w związku z tym żadne przywileje, kandydaci nie zostaną również zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną


*DLA KAPITANÓW: Jak obliczyć godziny?

Aby obliczyć właściwie odbyte w za sterami godziny, należy skorzystać z poniższej tabeli. Należy podliczyć godziny w samolocie, nie na symulatorze. 

PIC (pilot in command) czas dowodzenia załogą podczas lotu, w którego skład nie wchodzą godziny dowodzenia pod nadzorem dodatkowych osób (PIC u/s).

Chcemy spotkać się z najlepszymi z najlepszych!
Do zobaczenia! 

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony