Przejdź do treści
Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych
Źródło artykułu

III lutowe posiedzenie PKBWL

Przedstawiamy raporty Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych z zakończonych badań poniższych zdarzeń:

• 178/17 (I, 27.01.2017 r., EPWR). Dotyczy: Stwierdzenia przez członka załogi kabinowej, po uruchomieniu silników samolotu SAAB SF-340A do lotu, podczas wykonywania ostatnich czynności sprawdzających w kabinie pasażerskiej, że jeden z foteli pasażerskich nie jest zamocowany do podłogi. Informacja o zdarzeniu 178/17

• 228/17 (I, 06.02.2017 r., Podczas lotu w rejonie Sierakowa). Dotyczy: Przekroczenia (TRQ) prawego silnika śmigłowca Eurocopter EC 135 P2+. Informacja o zdarzeniu 228/17

• 674/16 (I, 18.04.2016 r., TMA EPWA). Dotyczy: Błędu pilota samolotu C208 polegającego na wlocie w przestrzeń kontrolowaną bez uzyskania zezwolenia kontroli ruchu lotniczego. Informacja o zdarzeniu 674/16

• 1407/16 (I, 22.06.2016 r., Punkt XIMBA). Dotyczy: Nieprzestrzegania obowiązujących procedur polegającego na zbyt późnym nawiązaniu łączności z APP Warszawa wynikającego z przekazywania uczniowi uwag dotyczących wykonywanego lotu przez instruktora. Informacja o zdarzeniu 1407/16

• 2961/16 (I, 18.11.2016 r., EPBC). Dotyczy: Zauważenia podczas przeglądu samolotu PS-28 CRUISER podłużnych pęknięć oraz rozwarstwienia laminatu na obu (prawej i lewej) goleni podwozia głównego. Informacja o zdarzeniu 2961/16

• 3026/16 (I, 29.11.2016 r., CTR EPKK). Dotyczy: Oślenienia laserem załogi lądującego samolotu E170. Informacja o zdarzeniu 3026/16

Publikowane materiały pochodzą ze strony Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa (link)

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony