Przejdź do treści
Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych
Źródło artykułu

I listopadowe posiedzenie PKBWL

Przedstawiamy raporty Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych z zakończonych badań poniższych zdarzeń:

• 300/16 (I, 25.02.2016 r., Rejon Informacji Powietrznej RHEIN (EDUU)). Dotyczy: Zbyt dużej prędkości wznoszenia samolotu Dassault Falcon 2000. Informcja o zdarzeniu 300/16

• 668/16 (I, 17.04.2016 r., EPML). Dotyczy: Poluzowania i utraty nakrętki zabezpieczającej oś koła z lewej strony, które wystąpiło pomiędzy interwałami przeglądów okresowych, w związku z eksploatacją samolotu PZL M-20 Mewa. Informcja o zdarzeniu 668/16

• 988/10 (PI, 03.09.2010 r., EPPO). Dotyczy: Zużycia eksploatacyjnego opony wewnętrznego koła prawego podwozia głównego samolotu Boeing 737-400. Informcja o zdarzeniu 988/10

• 1714/13 (I, 22.10.2013 r., EPML). Dotyczy: Błędu szkolonego pilota polegającego na przyziemieniu pod nieprawidłowym kątem. Braku reakcji instruktora na sytuację zaistniałą podczas przyziemienia samolotu Piper PA-34-200T Seneca I. Informcja o zdarzeniu 1714/13

• 1825/16 (I, 23.07.2016 r., TMA EPBY). Dotyczy: Wykonania operacji zrzutu skoczków spadochronowych w przestrzeni kontrolowanej, bez uzyskania zgody od właściwego organu ruchu lotniczego. Informcja o zdarzeniu 1825/16

• 2573/16 (I, 27.09.2016 r., EPKT). Dotyczy: Obecności ptaka na torze lądującego samolotu Zlin Z43. Informcja o zdarzeniu 2573/16

• 2630/16 (I, 04.10.2016 r., EPMO). Dotyczy: Obecności ptaków na torze startującego samolotu Boeing 737-800. Informcja o zdarzeniu 2630/16

Raporty z pozostałych posiedzeń PKBWL dostępne są tutaj

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony