Przejdź do treści
Wyróżnienie dla Lotniska Chopina (fot. Routes)
Źródło artykułu

Wyróżnienie dla Lotniska Chopina

Poniedziałkowa gala wręczenia nagród w konkursie Routes Europe 2017 Marketing Awards w Belfaście okazała się szczęśliwa dla Lotniska Chopina. Otrzymaliśmy wyróżnienie w kategorii lotnisk obsługujących między 4 a 20 milionów pasażerów rocznie.

Warszawski port miał bardzo silną konkurencję - lotniska w Budapeszcie, Bonn-Kolonii, Larnace i Marsylii. Zwyciężył port z Birmingham. Tegoroczne wyróżnienie Routes zostało przyznane Lotnisku Chopina po raz trzeci w historii, wcześniej w 2011 roku w Cagliari i w 2012 w Tallinie.

Będziemy nieustannie podejmować dalsze wysiłki, by powtórzyć osiągnięcia w 2017 we współpracy z naszymi obecnymi partnerami i przekonywać nowych, których profil działalności i obsługiwane rynki docelowe odpowiadają strategii rozwoju lotniska Chopina jako silnego hubu regionalnego – mówi Grzegorz Michorek, dyrektor Biura Sprzedaży PPL, który odebrał wyróżnienie na konferencji w Belfaście.

Lotnisko Chopina zostało docenione za pozyskanie dwóch nowych przewoźników oferujących trasy długodystansowe z Warszawy: linie Air China – do Pekinu i Air Canada Rouge – do Toronto. Zauważono też dynamiczny wzrost liczby pasażerów (rok do roku) na poziomie 1,6 mln osób oraz całkowitą liczbę nowych tras w 2016 roku.

Nagrody Routes Marketing Awards przyznawane są od 20 lat w wyniku głosowania linii lotniczych. To właśnie przewoźnicy wybierają lotniska, które dostarczają im najlepsze usługi marketingowe, włączając w to takie elementy, jak zapewnienie odpowiednich informacji, danych, jakość współpracy czy wykorzystanie innowacyjnych technologii do uruchomienia lub rozwoju połączeń.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony