Przejdź do treści
Aeroklub Częstochowski
Źródło artykułu

II Jurajskie Zawody Samolotowe o memoriał Piotra Sikorskiego

Aeroklub Częstochowski wraz z firmą Unimot Express zaprasza w dniach 1- 4.10.2009  na lotnisko Rudniki (EPCH), gdzie odbędą się II Jurajskie Zawody Samolotowe o memoriał Piotra Sikorskiego.

Poniżej wszelkie informacje dotyczące zawodów

I. Postanowienia ogólne.

1. Zawody będą rozgrywane w załogach dwuosobowych (I pi lot i II pilot).
2. I pi lot (d-ca statku powietrznego) powinien posiadać ważną l icencję pi lota samolotowego
i doświadczenie w lotach nawigacyjnych w średnich warunkach atmosferycznych.
II pilotowi nie stawia się żadnych wymagań co do kwal i fikacji lotniczych.
3. W ramach zawodów przewiduje się rozegranie dwóch konkurencj i nawigacyjnych
w oparciu o regulamin zawodów nawigacyjnych (regulamin dostępny jest na stronie
Aeroklubu Częstochowskiego WWW.aeroklub-czestochowa.org. pl ).Każda konkurencja
będzie zakończona próbą lądowania na celność.
4. Do rozegrania zawodów wymagane będzie rozegranie minimum jednej konkurencji
nawigacyjnej .
5. Obowiązkowa opłata regulaminowa wynosi 150 złotych na załogę. W ramach opłaty
regulaminowej każda załoga otrzyma 2 mapy w skal i 1:200 000 oraz komplet zdjęć do
rozpoznania. Wpływy z opłat regulaminowych służą również do pokrycia kosztów
organizatora (koszt przygotowania tras nawigacyjnych, transportu sędziów, materiałów
biurowych i tp.)
6. Każda załoga powinna posiadać minimum jeden rejestrator lotu do oceny przebiegu lotu.
7. Istnieje możliwość noclegu w internacie na lotnisku za cenę 35 złotych za 1 dobę.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zaleca się dokonanie rezerwacji miejsc za
pośrednictwem poczty elektronicznej acz@aeroklub-czestochowa. org.pl lub faksem na
numer 34 / 3605772 lub telefonicznie na numer telefonu 695520666. Istnieje możliwość
skorzystania na terenie lotniska z pola kempingowego (opłata 5 zł za 1 dobę za
1 osobę). Dla zainteresowanych służymy informacją o noclegu w hotelach usytuowanych
w pobliżu lotniska.
8. Organizator zapewni możliwość wyżywienia
9. Na lotnisku istnieje możliwość zakupu pal iwa Avgas 100LL.
10. Wszystkie samoloty biorące udział w zawodach muszą być wyposażone w sprzęt do
polowego kotwiczenia oraz muszą posiadać niezbędną ilość oleju na zabezpieczenie
przelotów i konkurencji na zawodach. (Czas ogólny konkurencji 3,0 h ).

II. Program zawodów

1. Zlot zawodników – od godz. 16.00 01.10.2009 do godz. 10.00 02.10.2009r.
2. Piątek 2 październik 2009 r.
- do 10.30 - rejestracja zawodników
- 10.30 - odprawa zawodników
- 11.00 - początek próby obliczeniowej
- 12.15 - początek trasy nawigacyjnej
3. Sobota 3 październik 2009 r.
- 10.00 - odprawa zawodników
- 10.30 - początek próby obliczeniowej
- 11.45 - początek trasy nawigacyjnej
- 18.00 - uroczyste zakończenie zawodów połączone z jurajską biesiadą lotniczą
4. Niedziela 4 październik 2009 r.
- 9.00 – 14.00 – rozlot

III. Warunki uczestnictwa - zgłoszenia.

1. Osoby zainteresowane udziałem w JZSMPS zobowiązane są do przesłania zgłoszenia
w terminie nie później niż do 25 września do godz. 16.00 pocztą elektroniczną na adres
acz@aeroklub-czestochowa. org.pl lub faksem na numer 34 / 3605772.
2. Zgłoszenie na zawody powinno zawierać (formularz zgłoszenia jest dostępny na stronie
Aeroklubu Częstochowskiego WWW.aeroklub-czestochowa. org.pl ):
a. Imię i nazwisko I pi lota
b. Imię i nazwisko II pi lota
c. Numer licencj i i nalot ogólny I pi lota
d. Typ i znaki rejestracyjne samolotu
e. Nazwa zgłaszającego aeroklubu regionalnego i podpis dyrektora (nie dotyczy osób niezrzeszonych)
f. Oświadczenie członków zgłaszanej załogi o zobowiązaniu się do przestrzegania
Regulaminu zawodów.

V. Kierownictwo Zawodów.

1. Włodzimierz Skalik - Prezes Aeroklubu Częstochowskiego jako Kierownik Zawodów.
2. Andrzej Osowski - Trener Samolotowej Nawigacyjnej Kadry Narodowej jako Kierownik
Sportowy Zawodów.
3. Maciej Białek -Główny Sędzia Zawodów
4. Andrzej Anzorge - Szef Techniczny Aeroklubu Częstochowskiego jako Szef Techniczny
Zawodów.
5. Małgorzata Jonkwisz – Kierownik Biura Zawodów


FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony