Ogłoszenia drobne

ogłoszenie wyróżnione
24/4/2017
Unitedsky zaprasza na kurs instruktorski (86740)

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się nad zostaniem instruktorem lotniczym? Rozważałeś plusy i minusy tego zawodu?

Na pewno pamiętasz swojego instruktora i zastanawiasz się jak jemu udawało się okiełznać tak różnorodne grono szkolonych osobowości.

Niewątpliwie praca instruktora to połączenie wyzwania, odpowiedzialności i dużej porcji satysfakcji.

Dla wszystkich tych, którym marzy się takie wyzwanie już w połowie maja Ośrodek Unitedsky planuje uruchomić kolejny kurs instruktorski.


Nasi wykładowcy nauczą Cię jak:

  • konstruować inspirujące i porywające wykłady;
  • określać typ inteligencji ucznia i odpowiednio dostosowywać narzędzia i techniki nauczania;
  • indywidualnie kształtować umiejętności każdego ucznia;
  • radzić sobie w bardzo nietypowych sytuacjach podczas lotu z uczniem.

Zajęcia planujemy rozpocząć w połowie maja br. Odbędą się one na lotnisku Babice w 4 przedłużone weekendy w okresie maj - czerwiec.



Podejmij wyzwanie już teraz! Zainteresowanych prosimy o kontakt pod numerem 501 409 787.

Serdecznie Zapraszamy! 
Zespół Unitedsky


Imię:
Unitedsky
Telefon:
501 409 787
E-mail:
-
ogłoszenie wyróżnione
21/4/2017
Samoloty Evektor-Aerotechnik z gwarancją na 2 lata albo 600h nalotu (57744)

Firma L-Z, przedstawiciel w Polsce czeskiego producenta samolotów Evektor-Aerotechnik  a.s.
www.evektoraircraft.com oferuje na sprzedaż:

Samolot SportStar RTC  - certyfikowany przez EASA


SportStar RTC  został skonstruowany do lotów szkoleniowych PPL/PART FCL w szkołach lotniczych, lotów treningowych, turystycznych i holowania szybowców. Odznacza się nieprzeciętnymi osiągami oraz najwyższą jakością wykonania przy zachowaniu bardzo atrakcyjnej ceny.

SportStar RTC  został w Europie certyfikowany przez organizacje EASA do szkolenia PPL, za oceanem, jako pierwszy na świecie lekki samolot sportowy LSA (Light Sport Aircraft) otrzymał w USA certyfikat Special Airworthiness Certificate. Spełnia on wszystkie kryteria stawiane konstrukcjom klasy Sport Pilot Light Sport Aircraft. Przeszedł certyfikację na typ w Kanadzie i Australii.

Samolot ten jest obecnie sprzedawany w 23 krajach świata, a największymi odbiorcami poza Europą są Stany Zjednoczone, Kanada, Australia i RPA- wyprodukowano ponad 1100 samolotów wszystkich wersji. Można go kupić i w wersji ULL pod nazwą  Eurostar SL Plus.

Na życzenie klienta SportStar RTC może zostać wyposażony w Dynon SkyView składający się z 10 " EFIS i 7" ekranów EMS, modułu ADAHRS, mapy GPS i podwójnego / Vision 3D Terrain Synthetic System, hak holowniczy, przestawne śmigło oraz w spadochronowy system ratowniczy Magnum 601.

SportStar RTC to certyfikowany, dwumiejscowy, metalowy dolnopłat o stałym 3-kołowym podwoziu (sterowane koło przednie) wyposażonym w 100-konny Rotax 912 ULS. Producent oferuje samolot z gwarancją na okres trzech lat.

Strony producenta :http://www.evektoraircraft.com/en/aircraft/sportstar-rtc/overview


Sport Star RTC, z sil. Rotax 912 100 HP z analogowym wyposażeniem 99.900,-Eur/ EXW

Samolot można zobaczyć, wykonać loty próbne i wypożyczyć w Aeroklubie Ziemi Jarosławskiej.


Balony reklamowo-sportowe Kubicek



Nowy ultralekki samolot Eurostar SL Plus o zasięgu 1300 km i masie własnej 296 kg:



Charakterystyka samolotu Eurostar SL+

Eurostar SL+ jest najnowsza odmianą tego popularnego na całym świecie samolotu ULL, zoptymalizowaną pod kątem zmian w europejskich przepisach dla samolotów ultralekkich oraz regulacji prawnych EASA ELA. Konstrukcja Eurostara SL+ wywodzi się od samolotu Harmony - certyfikowanego wg przepisów EASA JAR-VLA. Najnowsze technologie projektowania i użycie nowych, lżejszych materiałów pozwoliło na zmniejszenie wagi pustego samolotu do 296 kg. Zbiorniki paliwa umieszczone w skrzydłach maja obecnie pojemność 120 litrów zapewniając zasięg do 1300 km. Przedział bagażowy ma obecnie 180 litrów (o 124 litrów więcej niż w Eurostarze SL).


Wygoda i bezpieczeństwo podczas każdego lotu

Kokpit SL+ o szerokości 118 cm zapewnia wygodne loty trwające nawet kilka godzin. Przeloty o długości ponad 1000 km nie są już męczące dla pilota i pasażera. Wspaniała panoramiczna kabina pozwala nie tylko cieszyć się pięknymi widokami ale także umożliwia pełną kontrolę nad stanem samolotu w każdej chwili lotu. Nie zapomniano o wysokich pilotach: regulowane fotele, podłokietniki, pedały i poprawiona klimatyzacja czyni lot niezwykle przyjemnym. Szyby posiadają system odmrażający.


Kokpit posiada prosty i niezawodny system zamykania szyby z czytelnym systemem oznaczeń. Siedzenia zaopatrzone są w czteropunktowe pasy bezpieczeństwa. Jako dodatkowe wyposażenie oferujemy: gaśnicę, młotek do tłuczenia szyby, nóż do cięcia pasów i apteczkę. Balistyczny system ratunkowy może zostać zamontowany w samolocie jako opcja dodatkowa.

Aluminiowa konstrukcja samolotu zapewnia długą żywotność w przeciwieństwie do konstrukcji z kompozytów nieodpornych na działanie UV i wysokiej temperatury, prowadzącej do stopniowego osłabienia a finalnie zniszczenia konstrukcji z kompozytu.

Jednostką napędową jest 4-cylindrowy Bombardier ROTAX 912ULS o mocy 100 KM. Ten niezawodny i niezwykle żywotny silnik jest legendą wśród konstrukcji lotniczych UL.


Hol szybowców i bannerów

Eurostar SL+ jest przystosowany do holu szybowców o wadze do 700 kg. Samolot potrzebuje 200 m rozbiegu dla szybowców jednomiejscowych i ok. 300 m dla szybowców dwumiejscowych o wadze do 700 kg. Do pokonania przeszkody o wys. 50 m holujący SL+ potrzebuje rozbiegu o długości od 450 do 650 m. Prędkość wznoszenia wynosi od 2 do 3 m/s przy prędkości 100-120 km. EV97 SL+ może holować bannery o powierzchni do 140 metrów kwadratowych.









Cena podstawowa:
- EV 97 SL Eurostar, z sil. Rotax 912 100 HP jest od  63.600,-Eur/ EXW,
- EV 97 SL Eurostar, z sil. Rotax 912   80 HP jest od 62.100,-Eur/ EXW,
- EV 97 SL+Plus Eurostar, z sil. Rotax 912 100 HP jest od  67.600,-Eur/ EXW,
- szkoleniowy, certyfikowany


Balony reklamowo-sportowe Kubicek

Balony na ogrzane powietrze to jedno z najatrakcyjniejszych mediów reklamowych. Balony Kubicek. Ponad 20 lat doświadczenia w budowie balonów. Jako przedstawiciel renomowanego producenta balonów sportowych i reklamowych firmy Balóny Kubíček, mamy przyjemność zaoferować jego znakomite produkty na rynku polskim. Kubíček rozpoczął działalność w roku 1989. Po 20 latach należy do ścisłej światowej czołówki producentów balonów. Obecnie trzecim na świecie producentem balonów sportowo-reklamowych i wyczynowych. Na balonach Kubicek pobito wiele balonowych rekordów świata.

Wielkim sukcesem było zdobycie w 1999 roku tytułu Mistrza Świata przez Billa Arrasa (USA) na balonie Kubíček BB 22 "White Light". Innym sukcesem sportowym był przelot Ivana Trifonowa (Rosja) nad Biegunem Północnym (1999) i Południowym (2000) na balonie typu Kubíček BB12

Ze względu na wiele typów produkowanych czasz, pomagamy Klientom w doborze odpowiedniej czaszy. Inne bowiem kryteria obowiązują dla balonów reklamowych a inne dla wyczynowych. Klient powinien zatem określić do jakiego celu ma służyć balon, jaka jest planowana liczba pasażerów, jakiego rodzaju grafika będzie umieszczona na czaszy (wymagane kolory, rozmiar). Odpowiedni dobór czaszy jest gwarancją Państwa zadowolenia przy użytkowaniu balonu.




Sportowy balon BB22XR dla f. TAURON.

W połowie czerwca 2015 r. firma energetyczna TAURON otrzymała z firmy Balony Kubíček nowy sportowy balon typu BB 22XR o pojemności 2.200m3, który będzie zkompletowany z pięknym sportowym koszem K13 dla pilota i kopilota. Powietrze w balonie ogrzewa palnik Ignis o mocy 2 x 3,8 MW.


Balon BB26Z nad Bałtyk

W połowie maja 2015 r. firma Four Winds z Krynicy Morskiej odebrała z firmy Balony Kubíček nowy balon typu BB 26Z o pojemności 2.600 m3 z pięknym koszem K15 dla pilota i 2-3 osob towarzyszących w locie.

Powietrze w balonie ogrzewa palnik Ignis o mocy 2 x 3,8 MW. Jest to 5 balon uszyty w firmie Balony Kubiczek-Brno dla polskiego klienta, wspólfinansowany przez Unie Europejską w okresie rozliczeniowym  2009-2014r .


Systemy ratunkowe Magnum do samolotów, szybowców i motolotni

Systemy ratunkowe Magnum zaprojektowane są dla samolotów o wadze od 250 do 2300 kg. Oferujemy systemy ratunkowe niemieckiej firmy Junkers-Profly GmbH, które przeznaczone są dla ultralekkich konstrukcji lotniczych takich jak samoloty ULL, szybowce i motolotnie.

W ofercie posiadamy zestawy: Magnum 300, Magnum 450, Magnum 450 Speed, Magnum 450 Highspeed, Magnum 600, Magnum 1000 oraz Magnum 1500. Popularny model Magnum 450 posiada dwie odmiany: Speed i Highspeed są dostępne w wersji Soft Pack (opakowanie miękkie) projektowanej do użytku w zamkniętych kabinach samolotów.

Wszystkie zestawy wyzwalane są za pomocą naboju pirotechnicznego. Zaletą tych zestawów jest znakomita jakość oferowanego BRS-u, niska waga, prostota montażu oraz świetne parametry użytkowe.


Samolot Samba XXL

Samba XXL jest modyfikacją samolotu UFM 10 Samba. Konstrukcja samolotu wykonana jest w całości z kompozytu węglowego. Dzięki zmianom konstrukcyjnym poszerzono kabinę pilota o 9 cm. Długość samolotu zwiększono o 25 cm a wysokośc o 15 cm. Prędkość maksymalna wzrosła do 260 km/h a prędkość podróżna (prędkość ekonomiczna przy 75% mocy) wynosi 220 km/h. Pozostałe parametry samolotu nie uległy większym zmianom w porównaniu do wersji bazowej Samby. Samba została zaprojektowana w biurze konstrukcyjnym czeskiej firmy Urban Air.

W czerwcu 1999 prototyp Samby odbył swój pierwszy lot. Produkcja samolotu rozpoczęła się w lipcu 1999 roku. Samba XXL została oblatana w kwietniu 2003 roku. Do końca roku 2005 zamówiono 45 szt. tego samolotu. Samba XXL to dwuosobowy, całkowicie kompozytowy samolot został zaprojektowany w oparciu o najnowsze technologie używane w konstruowaniu szybowców. Dzięki temu uzyskano doskonałe parametry w locie silnikowym oraz bez użycia silnika. Do napędu zastosowano niezawodny silnik Rotax 912 ULS (S) o mocy 80/100 KM oraz Jabiru 80 / 120 KM. Siedzenia pilota i pasażera znajdują się obok siebie. Samba XXL może być z powodzeniem stosowana do holu szybowców.

Od 2010 roku produkcję samolotu rozpoczęła czeska firma Distar.

Na sprzedaż używany samolot Samba XXL 10/2012- Rotax 912UL 80HP, z nalotem 250 godz.

  • kadłub z kompozytu węglowego
  • mocne podwozie,
  • pojemność zbiorników 2 x 50 l,
  • wskaźnik poziomu paliwa,
  • zawór paliwa,
  • elektrycznie sterowane klapy z sygnalizacją położenia,
  • siedzenie pilota z lewej strony,
  • fotele z pasami czteropunktowymi,
  • kabina z dwoma okienkami wentylacyjnymi,
  • hydrauliczne hamulce tarczowe,
  • hamulec ręczny,
  • laminatowe kołpaki - białe,
  • ROTAX 912 UL 80 HP z airboxem -przeciw oblodzeniu gażników.|

    standardowe przyrządy analogowe:
     
  • wskaźnik prędkości lotu,
  • wysokościomierz,
  • wariometr,
  • kompas,
  • wskaźnik zakrętu

    standardowe przyrządy silnika:
  • wskaźnik prędkości obrotowej silnika,
  • termometr oleju,
  • wody,
  • termometr spalin,
  • kontrolka ładowania akumulatora.

    wyposażenie :
     
  • śmigło nowe hydrauliczne, constant speed VZLU-Praha,
  • glass cockpit TL Integra,
  • rádio ICOM IC- A210,
  • transponder Bendix/King,
  • system spadochronowy Galaxy,
  • GPS- AERA 500,
  • kłapy sterowane FlyBOXem,
  • cała kabina tapicerowana materialem koloru czarnego oraz niebieskiego.

Cena: 63.990,00 Eur +VAT/ Exw


Lambada

Lambada została zaprojektowana w biurze konstrukcyjnym czeskiej firmy Urban Air. W czerwcu 1996 prototyp odbył swój pierwszy lot. Produkcja samolotu rozpoczęła się w październiku 1996 roku. Lambada była pierwotnie budowana w wersji UFM 11 o rozpiętości skrzydeł 11,80 m. W listopadzie 2009 prawa do produkcji samolotu przypadły firmie DISTAR CZ.

Obecnie unowocześniona Lambada produkowana jest w zmodyfikowanej wersji o zwiększonej rozpiętości skrzydeł do 13 m (UFM 13) lub 15 m (UFM 15). Do końca roku 2005 zbudowano 15 sztuk w wersji UFM 11 i 78 sztuk w wersji UFM 13/15. Znalazły one nabywców w RPA, Francji, Hiszpanii, USA, Brazylii, Holandii, Niemczech i Szwajcarii. Wersja UFH 13/15 napędzana jest silnikami Rotax 912 (80 KM), Rotax 912 ULS (100 KM) lub Jabiru 2200 (80 KM). Od 2010 roku produkcję samolotu rozpoczęła czeska firma Distar.

Samolot posiada śmigła Varia 1,6. Zbiorniki paliwa o pojemności 1 lub 2 x 50 litrów. Zasięg 1500 km. Prędkość maksymalna wzrosła do 215 km/h (dla UFM 11) i 200 km/h (dla UFM 13/15). Prędkość podróżna (pr. ekonomiczna - 75% mocy) wynosi 160 km/h.

Firma Distar CZ oferuje nowa Lambadę z silnikiem Rotax 912 UL 80 HP, śmigłem Varia 1,6, radiem Icom A210, transponderem Garmin GTX 327, spadochronem Junkers Magnum 450.


Kontakt:



Imię:
LZ Czeskie samoloty i balony
Telefon:
604 946 395
E-mail:
lz@lz.pl
ogłoszenie wyróżnione
21/4/2017
Cessna 172 i Piper 28-140 do wynajęcia na Babicach (82905)

Do wynajęcia 4 osobowe samoloty: Cessna 172 i Piper 28-140 na warszawskich Babicach. Cena najmu już od 480PLN netto/godz flight time z paliwem i opłatami lotniskowymi na EPBC. Możliwość długoterminowego najmu oraz przebazowania samolotu na dowolne lotnisko. Dobrze wyposażone, posiadają MOGAS STC (dopuszczone do eksploatacji na paliwie PB98).

Zapraszamy pilotów do budowania nalotu a szkoły do szkolenia. Samoloty dają możliwość dłuższych przelotów w 3-4 osoby, zamiast budować nalot wokół komina :)


Imię:
Łukasz
Telefon:
+48797656631
E-mail:
cavok172@gmail.com
ogłoszenie wyróżnione
20/4/2017
Szkolenie do Licencji Dyspozytora Lotniczego FDL (63682)

 Szkolenie do Licencji Dyspozytora Lotniczego

(FDL - Flight Dispatch Licence)

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą uzyskać Licencję Dyspozytora Lotniczego uprawniającą do samodzielnego wykonywania funkcji na stanowisku operacyjnym. Szkolenie składa się z dwóch etapów. Pierwszym jest szkolenie teoretyczne, podczas którego przekazywana jest odpowiednia wiedza oraz którego celem jest bezpośrednie przygotowanie kandydata na dyspozytora lotniczego do etapu drugiego - szkolenia praktycznego.

Szkolenie teoretyczne odbywa się metodą weekendową (sobota, niedziela) i realizowane jest w trakcie 12 zjazdów (weekendów). W jego skład wchodzi 11 przedmiotów, które w pełni pokrywają zakres materiału wymaganego na egzaminie państwowym na Licencję Dyspozytora Lotniczego: 

  •             PRAWO LOTNICZE ORAZ ZASADY I PROCEDURY KONTROLI RUCHU LOTNICZEGO
  •             OGÓLNA WIEDZA O STATKU POWIETRZNYM
  •             OSIĄGI
  •             MASA I WYWAŻENIE
  •             PLANOWANIE I MONITOROWANIE LOTU
  •             CZŁOWIEK MOŻLIWOŚCI I OGRANICZENIA
  •             METEOROLOGIA
  •             NAWIGACJA
  •             PROCEDURY OPERACYJNE
  •             ZASADY LOTU
  •             ŁĄCZNOŚĆ 

Szkolenie praktyczne to drugi etap. Umożliwia kandydatowi nabranie praktyki w podejmowaniu decyzji operacyjnych oraz w przygotowaniu planów lotu, rozwijając tym samym biegłość i wiarę we własne siły. Szkolenie praktyczne ma także rozwinąć umiejętność zastosowania w praktyce wiedzy nabytej podczas szkolenia teoretycznego. Jest to także umożliwienie praktycznej nauki prowadzenia korespondencji radiowej i przełamania "stresu" z nią związanego.

Szkolenie praktyczne ma formę serii nadzorowanych ćwiczeń, w czasie których kandydaci mają możliwość rozwoju umiejętności podejmowania decyzji poprzez zastosowanie wiedzy zdobytej w trakcie szkolenia teoretycznego. Na ćwiczenia składa się planowanie lotu w oparciu o analizę pogody, obliczenia paliwa i obciążenia, wybór pomocy nawigacyjnych, stosowanie się do przepisów, procedur i zmian do nich. Ćwiczenia są w maksymalnym stopniu realistyczne. Zapisy z wykonanych lotów, prognozy meteorologiczne, mapy, obserwacje pogody, wykorzystane są jako pomoc. Grupowe dyskusje w trakcie i po każdym ćwiczeniu rozwiewają wszelkie wątpliwości. Atutem szkolenia praktycznego jest także jego forma - zbliżona do egzaminu państwowego na licencję FDL, zdawanego w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego.

Szkolenie praktyczne odbywa się metodą weekendową (sobota, niedziela). Zaplanowane jest jako 2 zjazdy weekendowe rozdzielone 2-3 tygodniową przerwą metodyczną.

Po odbyciu szkolenia wydajemy abiturientom komplet zaświadczeń honorowanych przez Urząd Lotnictwa Cywilnego oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej.

Organizator: Certyfikowany Ośrodek Szkolenia CTO Pileus (ULC  Nr PL / CTO - 7)

Miejsce szkolenia: Warszawa, ul. Pankiewicza 3 (ścisłe centrum przy hotelu Mariot i Dworcu Centralnym)

Aktualne terminy szkoleń: www.pileus.eu (zakładka szkolenia)

Informacje i zapisy: tel. 22 393 11 40, kom. 739 013 313 (Kierownik Szkolenia), email: szkolenia@pileus.eu

 


Imię:
PILEUS
Telefon:
739 013 313
E-mail:
szkolenia@pileus.eu
ogłoszenie wyróżnione
14/4/2017
Miejsce w hangarze do wynajęcia Warszawa Lotnisko Babice (86325)

Do wynajęcia miejsce w hangarze lub stojanka od strony ul. Księżycowej dla samolotu/śmigłowca.

Nieograniczony dostęp do hangaru (cały rok, 24 h na dobę)

Atrakcyjna cena!

Miejsce: Warszawa Lotnisko Babice, wjazd do hangaru od strony ul. Księżycowej


Imię:
Norbert
Telefon:
669998011
E-mail:
hangarbabice@wp.pl
ogłoszenie wyróżnione
14/4/2017
Balony Kubiczek, śmigła Woodcomp, Samba XXL, Lambada, (62750)

Firma LZ Czeskie samoloty i balony oferuje do sprzedania:

Używana powłoka Kubiczek BB20 XR:



używana  sportowa powłoka BB20XR, nr.f. 600, z 2008r., nalot  213 godz., do odebrania, stan b. dobry,

Cena : 7.900,-Eur.


Powłoka BB30Z + kosz K17:



Nowa gotowa powłoka BB30Z, nr.fab. 1213 - 3000m3, z zaworem obrotowym, 2x transparenty,
Specialny rabat  10% .

Cena -  77.554,-zl.+VAT.


Gotowy kosz K17 z drzwiami:



Nowy kosz K17 nr fabr. 638
Cena: 165 753 CZK -  28.178,-zl.+VAT


Powłoka BB20XR & K13 Sport



Sportowa powłoka BB20XR- 2000m3, nr fabr. 1256, sytem szybkiego opróżniania Paralite, zawór rotacyjny, 11 okien bezpieczeństwa. Rabat  10% !
Cena: 438 700 CZK -  74.580,-zl. +VAT


Kosz K13 Sport



Nowy kosz K13S nr fabr. 518 na sprzedaż
Cena: 110 520 Kč -  18.788,-zl.+VAT


Nowa powłoka  BB60Z:



BB60Z- 6000m3, nr fabr. 1207, cała z hyperlastu. Na wyposażeniu  Slide Vent, zawór rotacyjny i poszerzony  Nomex. Rabat  10% !
Cena: 861 481 CZK - 146.452,-zl.+VAT


Nowy kosz K18



Kosz K18 nr fabr. 621 !
Cena: 123 780,-Kč - 21.042,- zl. + VAT


 Śmigła Woodcomp Propellers Ltd. dla lotnictwa ultalekkiego / serwis śmigieł McCauley

Woodcomp Propellers Ltd produkuje od 1989 roku śmigła dla lotnictwa ultralekkiego - kategorii samolotów Normalny, ULL / LSA / Experimental-Specjalny.


Producent posiada certyfikat typu EASA – P.177 na śmigła hydraulicznie przestawiane typu KW-30 constant speed oraz elektrycznie przestawiane KW-31 constant speed. Firma produkuje również szereg hydraulicznie przestawianych śmigiel typu KW-10 oraz KW-15 dla silników Lycoming i Continental o mocach 243 kW (325 KM) albo 265 kW (365 KM), zgodne z certyfikatem typu EASA P.174.


Firma L-Z jest oficjalnym przedstawicielem firmy Woodcomp Propellers Ltd. w Polsce.


Więcej informacji o produktach i usługach na stronie producenta: www.woodcomp.cz

WOODCOMP PROPELLERS Ltd. oferuje obsługę i remonty kapitalne śmigieł McCauley. Na podstawie przyznanych w maju 2012 dokumentów autoryzujących i certyfikacyjnych firmy McCauley, oferujemy remonty śmigieł stałych jak i przestawnych w czasie lotu. Serwisujemy śmigła dwu / trzyłopatowe typów C200/C400 oraz C300/C500. Wymiana grzałek odmrażających jest w cenie remontu.


Oferujemy szybki serwis w konkurencyjnych cenach, gwarantujemy jakość wykonanej pracy i zgodnie z naszymi uprawnieniami wystawiamy na wykonane prace formularz EASA Form 1.


Nowe samoloty SambaXXL, Lambada UFM 13/15 z Distar Air a.s.:

SAMBA XXL:




Lambada UFM:









Imię:
LZ Czeskie samoloty i balony
Telefon:
604 946 395
E-mail:
lz@lz.pl
ogłoszenie wyróżnione
14/4/2017
Piper Mirage Pa46-350P na sprzedaż - zmiana ceny (76709)

Na sprzedaż PIPER MIRAGE PA46-350P, S/N 4636426

Nr rejestracyjny SP-NTV , rok produkcji 2007, MTOW 1969 kg, miejsce bazowania – Łódź Lublinek EPLL. Jeden właściciel, jeden pilot, cały czas hangarowany.

Płatowiec:

  • TT 1100, bez uszkodzeń, 880 lądowań

Silniki:

  • Lycoming TIO-540-AE2A, TSN 1100 (TBO 2000)

Śmigło:

  • Hartzell HC-I3YR-1E, TSO 310 h, remontowane 19.08.2013 (TBO 2400/6 lat).

Wyposażenie radiowo-nawigacyjne standardowe:

  • Dual Avidyne Entegra Primary Flight Displays EXP5000
  • Avidyne EX5000 Multifunction Display
  • Dual GNS 430 NAV/COM/GS/GPS
  • Dual GTX-330 Transponder
  • RDR-2000 Radar Pogodowy
  • Audio Panel GMA-340
  • Auto Pilot / Flight Director S-Tec 55X
  • Stormscope WX500 BF Goodrich
  • Emax Engine Monitoring
  • Cmax Electronic Approach Charts
  • Traffic Advisory System KMH820
  • ELT ME406

Wyposażenie radiowo-nawigacyjne dodatkowe :

  • ADF – King KR-87 ze wskaźnikiem KI-227
  • DME – King KN-63

Wyposażenie dodatkowe :

  • Wyposażenie do lotów w znanych warunkach oblodzenia
  • Klimatyzacja A/C
  • Awaryjny generator tlenu
  • Hamulce aerodynamiczne

Wnętrze :

  • Kabina w układzie 2+4 (klubowym), wykończona beżową skórą, stan 8/10

Na zewnątrz :

  • Lakier biało/czerwony, oryginalny, stan 9/10

Status zdatności do lotu:

  • Świadectwo Zdatności do Lotu (ARC)ważne do 27.08.2017

Dane na dzień 24.03.2017. Cena transakcyjna 590.000 USD netto.


Imię:
Marcin
Telefon:
Szulecki
E-mail:
mszulecki@fms.biz.pl
ogłoszenie wyróżnione
logo1
13/4/2017
Ubezpieczenia lotnicze (60439)

Prospectum Sp. z o.o. Multiagencja Ubezpieczeniowa
ul. Reymonta 21
28-300 Jędrzejów
608-706-606

Jesteśmy pasjonatami lotnictwa dlatego też w naszej ofercie ubezpieczeniowej nie mogło zabraknąć ubezpieczeń lotniczych.


Więcej informacji dostępnych jest na stronach www.ubezpieczenialotnicze.com oraz www.prospectum.pl


Imię:
Katarzyna
Telefon:
608706606
E-mail:
ubezpieczenia@prospectum.pl
ogłoszenie wyróżnione
13/4/2017
Hangar Sprzedam Wynajmę (71832)

Sprzedam lub wynajmę hangar o wymiarach 22 na 12 metra wysoki 4,5, położony na lądowisku awaryjnym Lasów Państwowych w miejscowości Mostki- Zagórze (koło Świebodzina) o wymiarach pasa startowego 1000 na 100 metrów (bardzo zadbany i równy). Polecam.


Imię:
Piotr
Telefon:
509785089
E-mail:
bmw@e7.pl
ogłoszenie wyróżnione
12/4/2017
Chcesz sprzedać samolot? - www.plane4you.eu (78241)


Imię:
Plane4You www.plane4you.eu
Telefon:
515 626 410
E-mail:
contact@plane4you.eu

* * *
Portal dlapilota.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść ogłoszeń.